تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

نماینده اهواز درمجلس شورای اسلامی با مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان دیدار وگفتگو کرد

  • کد خبر : 8595
  • 30 بهمن 1400 - 9:58
نماینده اهواز درمجلس شورای اسلامی با مدیردرمان تامین اجتماعی خوزستان دیدار وگفتگو کرد
امید جنوب - مجتبی یوسفی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی صبح روز دوشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ با حضور در ساختمان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان خوزستان با دکتر ولی منش دیدار و گفتگو کرد

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی مدیریت  درمان تامین اجتماعی خوزستان مجتبی یوسفی  در این جلسه با تبریک ولادت امام علی (ع) و تشکر و قدردانی از زحمات و خدمات جامعه پزشکی ، بر  توسعه مراکز درمانی و همچنین  ارتقاء کمی و کیفی خدمات درمانی و تلاش مدیران برای خدمت رسانی بیشتر و ایجاد رضایتمندی مردم تاکید کرد.

نماینده مردم اهواز در بخش دیگری از صحبت های خود خواستار ملکی شدن بیمارستان میلاد اهواز  و خارج شدن این بیمارستان از هلدینگ شد.
دکتر ولی منش مدیردرمان نیز ضمن خوش آمدگویی به مجتبی یوسفی نماینده اهواز  و تشکر از پیگیری های این نماینده مجلس ، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست : 

بیش از پیش حامی و پشتیبان سازمان تامین اجتماعی باشند و سازمان تامین اجتماعی را درانجام ماموریت سنگین و رسالت خطیری که به  عهده دارد یاری دهند .
دکتر ولی منش افزود :

همراهی و همکاری خوب مجلس شورای با سازمان تامین اجتماعی  برای  ۴۲ میلیون ایرانی بیمه شده تامین اجتماعی دارای خیر و برکات است.

   وی تصریح کرد :حمایت مجلس شورای اسلامی ازسازمان تامین اجتماعی باعث می شود تامین اجتماعی در انجام  ماموریت های خطیر خود در راستای خدمتگزاری و خدمت رسانی و گسترش عدالت اجتماعی و  رضایتمندی مردم موفق عمل کند.

ولی منش تاکید کرد :
کمک مجلس ، تسریع کننده و تسهیل کننده و  تضمین کننده موفقیت سازمان تامین اجتماعی در انجام تعهدات خود به بیمه شدگان  است . 

مدیر درمان استان خوزستان  در بخش دیگری از سخنان خود به اخذ مجوز احداث ۷ درمانگاه از سازمان مرکزی در استان  اشاره کرد و گفت :

برای توسعه  عدالت اجتماعی و  گسترش خدمات درمانی به شهرستان های کم برخوردار  مجوز احداث ۷ درمانگاه  به استان ابلاغ شد ولی این مهم معطل زمین است و ماههااست که پیگیر هستیم ولی کماکان برای تامین زمین  به مشکل برخوردیم ، چون سازمان تامین اجتماعی را یک سازمان غیر دولتی به حساب می آورند و  زمین به نرخ دولتی در اختیار سازمان قرار نمی دهند.

مدیردرمان استان خاطرنشان کرد :

سازمان تامین اجتماعی زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است و این که سازمان تامین اجتماعی نمی تواند از تسهیلات دولت برای تامین زمین جهت احداث درمانگاه و خدمت به مردم استفاده کند دودش به چشم مردم می رود و  این کار باعث  محروم شدن مردم  از خدمات درمانی رایگان است.
 

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.