تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

نمایشگاه عکس با عنوان در امتداد زندگی در اهواز برپا شد

  • کد خبر : 7764
  • 26 دی 1400 - 23:34
نمایشگاه عکس با عنوان در امتداد زندگی در اهواز برپا شد
امید جنوب- عادل مسلمانی گفت: در این نمایشگاه حاضر شاهد گوشه هایی از زندگی و تلاش های انسان های با غیرت هستیم که برای گذران معیشت خود علی‌رغم شرایط ناپسند ذکر شده، اغلب با لبخندی بر لب و امید بیشتر به خدا در کنار هم به آینده، امیدوارند.

به گزارش امید جنوب، عادل مسلمانی خبرنگار و عکاس خوزستانی در گفتگو با خبرنگار امید جنوب با اشاره به برپایی نمایشگاه انفرادی عکس با عنوان “در امتداد زندگی” که روز جمعه ۲۴ دی ماه در گالری ایماژ انجمن سینمای جوانان اهواز برپا شد، اظهار کرد: پس از چند سال وقفه در برگزاری نمایشگاه عکس انفرادی، مدیر انجمن سینمای جوانان اهواز با پیشنهاد بنده به منظور برگزاری اولین نمایشگاه بعد از کرونا با مجموعه ای از عکس هایم موافقت و استقبال کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه تا به امروز نمایشگاه انفرادی برگزار نکرده بودم، موافقت مدیر انجمن سینمای جوانان انگیزه ای شد تا تعدادی از عکس های خبری خود را انتخاب کنم که با توجه به محدودیت موجود حدود ۲۴ عکس از ۵۶ تا به نمایش گذاشته شد.

مسلمانی با اشاره به موضوع عکس های به نمایش گذاشته اظهار کرد: این سوژه ها دغدغه های یک خبرنگار است نه عکاس و تبعیض هایی که نسبت به خوزستان در مقایسه با استان های همجوار می شود موجب عقب ماندن این استان شده است.

این عکاس خبری خوزستان بیان کرد: معتقدم خوزستان به پاس هنرمندان و فعالانی که دارد می تواند در بخش های مختلف فرهنگی ،هنری، اجتماعی و اقتصادی بیش از پیش قوی تر و حرفهایی برای گفتن داشته باشد.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه خوزستان مشکلات زیادی را بر دوش می کشد تلاش کردم امید را به این استان برگردانم و ساده زیستی مردم را به تصویر بکشم‌‌.

مسلمانی افزود: در این نمایشگاه حاضر شاهد گوشه هایی از زندگی و تلاش های انسان های با غیرت هستیم که برای گذران معیشت خود علی‌رغم شرایط ناپسند ذکر شده، اغلب با لبخندی بر لب و امید بیشتر به خدا در کنار هم به آینده، امیدوارند.

گفتنی است؛ این نمایشگاه در گالری ایماژ انجمن سینمای جوانان اهواز واقع در موزه هنرهای معاصر اهواز قرار گرفته و تا ۲۸ دی برپا است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7764

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.