تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
8
در راستای تکریم ارباب رجوع و بررسی حضوری درخواست ها و پیشنهادات

نشست چهره به چهره مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با ۳۰ نفر از کارکنان شرکت

  • کد خبر : 10169
  • 28 فروردین 1401 - 11:06
نشست چهره به چهره مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با ۳۰ نفر از کارکنان شرکت
امیدجنوب- در راستای تکریم ارباب رجوع و بررسی حضوری درخواست ها و پیشنهادات و مشکلات ، نشست چهره به چهره مدیرعامل با حدود 30 نفر از کارکنان شرکت و مراجعان خارج از سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران، کارکنان بخش های مختلف شرکت و متقاضیان غیر شرکتی در این دیدار صمیمی که به مدت چهار ساعت صورت پذیرفت، براساس ثبت نام به عمل آمده از سوی روابط عمومی شرکت و هماهنگی و برنامه ریزی در این جلسه حضور یافتند.

در این دیدار صمیمانه و گفت وگو رو در رو با همکاران و مراجعان که در راستای حل مشکلات، رضایتمندی کارکنان و تقویت انگیزش در کار و تلاش با حضور مدیر منابع انسانی، رییس امور کارکنان و روابط عمومی شرکت صورت پذیرفت، دکتر گلپایگانی دستور داد تا درخواست ها بر اساس موضوع به واحد های مرتبط ارجاع و در نزدیکترین زمان ممکن بررسی و نتیجه به نحو مقتضی اطلاع رسانی شود.

در همین ارتباط مدیر عامل شرکت تصریح کرد: در راستای شتاب بخشی در حل مشکلات کارکنان و سایر متقاضیان این نشست ها به صورت منظم هر ماه یکبار برگزار شود و در این جلسات مدیریت منابع انسانی و در صورت نیاز، مسئولان دیگر بخش های شرکت حضور داشته باشند تا مشکلات همکاران که بخش عمده آن درخواست های اداری است، بررسی، رسیدگی و منتج به اخذ تصمیم مقتضی گردد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10169

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.