تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5

نشست مدیران عامل شرکت نفت و گاز اروندان و پالایشگاه نفت آبادان

  • کد خبر : 7895
  • 28 دی 1400 - 22:40
نشست مدیران عامل شرکت نفت و گاز اروندان و پالایشگاه نفت آبادان

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، صبح امروز ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰، نشست مشترک مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر و مدیرعامل جدید شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد. در این دیدار که به منظور تبریک انتصاب مدیرعامل جدید شرکت پالایش آبادان […]

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، صبح امروز ۲۸ دی ماه ۱۴۰۰، نشست مشترک مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان، فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر و مدیرعامل جدید شرکت پالایش نفت آبادان برگزار شد.

در این دیدار که به منظور تبریک انتصاب مدیرعامل جدید شرکت پالایش آبادان انجام پذیرفت، مدیران عامل دو شرکت با ارائه توضیحاتی از عملکرد و شرح مختصری از فعالیت های انجام شده شرکت نفت و گاز اروندان و پالایشگاه نفت آبادان برهم افزایی و تعاملات بیشتر دو مجموعه تاکید نمودند.

مهندس عذاری اهوازی در این دیدار ضمن تبریک انتصاب مهندس حکیم قیم به عنوان مدیرعامل شرکت پالایش نفت آبادان، برای ایشان آرزوی موفقیت نمودند و خواستار تداوم همکاری ها و بالا بردن تعاملات، در حوزه مسئولیت های اجتماعی خدمت به مردم فهیم خرمشهرو آبادان و همچنین بهره مندی پرسنل شرکت نفت وگاز اروندان ساکن در شهرهای خرمشهر و آبادان از امکانات رفاهی و خدماتی موجود این پالایشگاه شد.

در ادامه، مهندس قیم با بیان کمبودهای زیرساختی در شهرستان های آبادان و خرمشهر، به اهتمام شرکت پالایش نفت آبادان در انجام مسئولیت های اجتماعی خود نسبت به منطقه تأکید داشت و رویکرد جدی دولت سیزدهم در توجه به مناطق کمتر توسعه یافته را فرصت مغتنمی برای خدمت بیش از پیش ارزیابی کرد.

مهندس قیم در خصوص هم افزایی و تعاملات وسیع تر با شرکت نفت و گاز اروندان در حوزه های مختلف به ویژه رفع مشکلات رفاهی-خدماتی، تفریحی و افزایش سهم منازل سازمانی پالایشگاه آبادان جهت پرسنل شرکت اروندان مطالب و نکاتی بیان داشت، و مقرر گردید گروه هایی از هر دو شرکت جهت پیشبرد تصمیمات این نشست اقدامات و پیگیری لازم را انجام نمایند.

در ادامه این نشست نادر عمیدزاده فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر، با اشاره به پروژه های عمرانی پیش روی شهرستان خرمشهر راه برون رفت از کمبودهای زیر بنایی را هم افزایی و مشارکت همه سازمان ها در انجام مسئولیتهای تعریف شده دانست.

پالایشگاه نفت آبادان از مهمترین شرکتهای پالایشگاهی در حوزه تولید بنزین، گازوئیل، نفت گاز و گاز مایع با ظرفیت پالایش ۴۳۰ هزار بشکه در روز از بزرگترین پالایشگاه های نفت کشور محسوب می شود و با شرکت نفت و گاز اروندان به عنوان تامین کننده نفت خام و خوراک پالایشگاه خود تعاملات بسیار خوب و طولانی دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7895

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.