تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5

نشست صمیمی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون

  • کد خبر : 9229
  • 18 اسفند 1400 - 9:51
نشست صمیمی مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با مدیرعامل شرکت نفت و گاز کارون
امید جنوب - مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در نشستی صمیمی با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون دیدار کردند.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی، در این دیدار که یکشنبه ۱۵ اسفند در دفتر مرکزی شرکت کارون برگزار شد، مهندس حسن شهرویی سرپرست شرکت کارون ، ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: نگاه مدیریت کلان این شرکت ارتقاء تعاملات فی مابین با مجموعه بهداشت و درمان در راستای ایجاد شرایط بهداشتی مناسب و اخذ خدمات پزشکی و درمانی قابل قبول برای کارکنان ، به ویژه نیروهای عملیاتی و جلب رضایت مندی این قشر تلاشگر است که در خط مقدم تولید قرار دارند.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب مهندس شهرویی به سمت مدیرعاملی شرکت نفت و گاز کارون اظهار داشت: شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون کارون در بین شرکت های نفتی منطقه جایگاه ویژه ای دارد و همواره در ارایه خدمات فنی و پشتیبانی به بیمارستان بزرگ نفت اهواز و درمانگاه های تابعه پیشگام بوده و نهایت تلاش و همکاری را داشته است که سطح از تعامل و همکاری جای تقدیر دارد.

 دکتر بهرام دهقان افزود: همواره تلاش کرده ایم که خدمات درمانی قابل قبولی به کارکنان و خانواده ها ارایه نماییم، و در شرایط حاد و شیوع کرونا در حالی که چندین بخش از بیمارستان بزرگ نفت اهواز به بیماران کرونایی اختصاص یافته بود، ولی سایر خدمات و عمل های جراحی در این بیمارستان تعطیل نشد. بیمارستان نفت در اوج همه گیری کرونا،در کنار بیمارستان های دانشگاهی شهر اهواز، خدمات بسیار خوبی به بیماران کرونایی غیر شرکتی ارایه نمود و این امر نشان از توان خدمات رسانی این بیمارستان به سایر شهروندان در شرایط ویژه است .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9229

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.