تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
4

نشانِ جهانی استاندارد بر لوح سبز

  • کد خبر : 7873
  • 28 دی 1400 - 10:19
نشانِ جهانی استاندارد بر لوح سبز
امید جنوب - پیش از این نیز این شرکت به عنوان صنعت سبز و کارآفرین در زمینه تولید تخته صنعتی توانسته بود در پنج حوزه مدیریت انرژی، نیازسنجی آموزش، ارزشگذاری برند، رسیدگی به شکایات مشتری و رضایتمندی مشتری پنج نشان استاندارد دریافت کند.

شرکت لوح سبز جنوب از شرکت‌‌های وابسته توسعه نیشکر موفق به دریافت ۲ نشانِ بین‌المللی استاندارد شد و با دریافت آن، گامی دیگر در راستای استانداردسازی فعالیت‌های این شرکت در عرصه جهانی برداشته شد.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، استاندارد مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست (HSE-MS) و سیستم مدیریت نوآوری (ISO 56002:2019)، دو گواهینامه‌ بین‌المللی است که شرکت لوح سبز جنوب دریافت کرد.

پیش از این نیز این شرکت به عنوان صنعت سبز و کارآفرین در زمینه تولید تخته صنعتی توانسته بود در پنج حوزه مدیریت انرژی، نیازسنجی آموزش، ارزشگذاری برند، رسیدگی به شکایات مشتری و رضایتمندی مشتری پنج نشان استاندارد دریافت کند.

شرکت لوح سبز جنوب کلیه الزامات مربوط به ایمنی و بهداشت شغلی کارکنان خود و همچنین الزامات محیط‌زیستی را رعایت کرده و به عنوان صنعتی نوآور مبتنی بر استانداردهای جهانی شناخته شده است.

به گفته مدیرعامل شرکت لوح سبز جنوب، مجموعه اقدامات صورت گرفته باعث شده که تخته صنعتی تولیدی این مجموعه، به عنوان برندی قابل اعتماد در منطقه شناخته شود.

پرویز نورمحمدی، اعتماد مردم را سرمایه‌ای عظیم برای شرکت لوح سبز عنوان کرد و گفت: این اعتماد سبب شده است که مشتریان نه تنها در ایران بلکه در ۱۲ کشور دیگر به برند تخته صنعتی لوح سبز جنوب اعتماد کامل داشته باشند.

این شرکت نخستین تولیدکننده تخته صنعتی ( ام.دی.اف) از باگاس نیشکر با ظرفیت ۱۳۲ هزار متر مکعب در سال است که در کنار اشتغالزایی، نقش مهمی را در حفظ و صیانت از محیط زیست ایفا کرده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=7873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.