تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
11

    نخستین همایش بزرگ ورزش عصرگاهی خانوادگی در اهواز برگزار شد

  • کد خبر : 5399
  • 29 آبان 1400 - 13:32
    نخستین همایش بزرگ ورزش عصرگاهی خانوادگی در اهواز برگزار شد
امید جنوب - به مناسبت هفته بسیج و روز جهانی دیابت ، همايش ورزش عصرگاهی خانوادگي با هدف نشاط و سلامت خانواده ها در اهواز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی کمیته ورزشهای روزانه خوزستان در این مراسم که روز پنجشنبه ۲۷ آبان  و با حضور باقری رییس هیات ورزشهای همگانی، دکتر بویر احمدی دبیر هیات ورزشهای همگانی، خانم شهنی نایب رییس هیات ورزشهای همگانی و روسای سایر کمیته های متناظر هیات  ورزشهای همگانی در پارک ۴۲ هکتاری جنب کتابخانه مرکزی  برگزار شد ، خانواده های اهوازی با شور و نشاط در این برنامه شرکت کردند.
 
دکتر سلیمانی رئیس کمیته ورزشهای روزانه خوزستان در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه های این کمیته ، نهادینه کردن فرهنگ ورزش همگانی بین خانواده ها است و این امر در سایه انجام برنامه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی به دست خواهد آمد.
آژت سلیمانی افزود : ترویج ورزش های صبحگاهی و عصرگاهی بین خانواده ها می تواند نشاط و سلامتی خانواده ها را در پی داشته و باعث افزایش سلامت عمومی شهروندان شود.
 
وی بیان کرد: هم اکنون جلساتی با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اهواز در راستای برپایی ایستگاههای ورزش در بوستانهای مناطق مختلف شهر برگزار شده که امیدواریم در آینده نزدیک با کمک این نهاد به این مهم دست یابیم.
رئیس کمیته ورزشهای روزانه خوزستان گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوبی از اجرای برنامه های ورزش صبحگاهی و عصرگاهی از سوی شهروندان صورت گرفته که این امر می تواند زمینه را برای توسعه فرهنگ ورزش بین خانواده ها و کمک به سلامت خانواده ها در زمانی که شیوع ویروس کرونا باعث افزایش کم تحرکی در جامعه شده  فراهم  کند.
گفتنی است در این برنامه علاوه بر ورزش عصرگاهی، مسابقاتی ویژه کودکان و نوجوانان همراه با اهدای جوایز، اجرای برنامه های مفرح و حرکات نمایشی توسط گروههای ورزشی و برپایی ایستگاههای سلامت شامل تست رایگان قند خون و …. با همکاری  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز نیز برگزار شد. 

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5399

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.