تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8
به مناسبت ماه محرم؛

مهرواره کتاب‌خوانی «برای دوست» در خوزستان برگزار می‌شود

  • کد خبر : 1475
  • 20 مرداد 1400 - 19:44
مهرواره کتاب‌خوانی «برای دوست» در خوزستان برگزار می‌شود
امید جنوب - کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان فراخوان مهرواره کتاب‌خوانی «برای دوست» را ویژه‌ ماه محرم منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ،  این رویداد فرهنگی به میزبانی مرکز فرهنگی هنری کانون رامهرمز، در بخش‌های معرفی کتاب با موضوعات «امام حسین (ع)، عاشورا، آئین‌های عاشورایی و کودکان در کربلا» ویژه گروه سنیِ نونهال (۹ تا ۱۱ سال)، نونگاه (۱۲ تا ۱۴ سال)، نوجوان (۱۵ تا ۱۷ سال)، اعضای ارشد (۱۸ تا ۲۲ سال) و مربیان کانون برگزار می‌شود.

بر اساس این فراخوان متقاضیان واجد شرایط می‌توانند آثار خود را در قالب کلیپ یک‌دقیقه‌ای با فرمت mp۴ و به‌صورت افقی، بر مبنای محورهای موضوعی اعلام شده این مهرواره، با کیفیت مناسب و صدای رسا و با درج شناسنامه (نام و نام خانوادگی، نام اثر، تاریخ تولد، شماره تماس، نشانی محل سکونت) از طریق پیام‌رسان مراکز کانون خوزستان ارسال یا در سایت khz.kpf.ir بارگذاری کنند.

آخرین مهلت پذیرش آثار برای شرکت در این مهرواره ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ اعلام شده و علاقه‌مندان می‌توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۶۵۰۷۳۹۴۵ تماس بگیرند.

بنا بر اعلام دبیرخانه مهرواره کتاب‌خوانی «برای دوست» آثار منتخب این رویداد فرهنگی در هفته اول مهرماه ۱۴۰۰ معرفی و برگزیدگان هر گروه سنی، بسته فرهنگی تولیدات کانون به همراه لوح تقدیر دریافت می‌کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1475

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.