تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
5
مدیر منطقه ۷ در دیدار با اصحاب رسانه:

منطقه ۷ اهواز نیازمند توجه بیش از پیش است

  • کد خبر : 9343
  • 21 اسفند 1400 - 18:48
منطقه ۷ اهواز نیازمند توجه بیش از پیش است
نجف پور اظهار کرد: منطقه 7 یکی از مناطق قدیمی و کم برخوردار کلانشهر اهواز است و می طلبد همواره نگاه ویژه ای نسبت به آن داشت.

فرامرز نجف پور مدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: منطقه ۷ یکی از مناطق قدیمی و کم برخوردار کلانشهر اهواز است و می طلبد همواره نگاه ویژه ای نسبت به آن داشت.

وی افزود : در صورت همکاری و اهتمام سایر نهادها به این منطقه و جذب سرمایه گذار می توان نسبت به رفع محرومیت های موجود و معضلات بیش از پیش امیدوار بود.

نجف پور تصریح کرد: پروژه هایی در راستای توسعه باید معرفی و دیده شود تا انگیزه ای برای ورود سرمایه گذار باشد بلکه شاهد تحول وضعیت فعلی باشیم چرا که بخش خصوصی باعث آبادی شهرها خواهند شد .

مدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز ادامه داد: این منطقه به لحاظ جغرافیایی از اهمیت خاصی برخوردار است و به گونه ای بام اهواز است و پروژه های مختلفی برای آن تعریف شده که با اجرای آن ها این منطقه به سطح دیگر مناطق در اهواز خواهد رسید.

وی با اشاره به طرح های معرفی توسعه گفت: این طرح نیازمند ورود سرمایه گذار بوده و موتور محرک توسعه احیای گردشگردی در این منطقه است چرا که خدمات فقط خدمات دهی شهری نیست و علاوه بر آن باید به توسعه گردشگری که مقفول مانده توجه ویژه ای داشت.

نجف پور اضافه کرد: بافت قدیمی محله ی عامری، علی بن مهزیار ،قبرستان لهستانی ها و ارامنه ، تپه های آسیا آباد ، پارک کوهساران منبع آب به لحاظ گردشگری ظرفیتی برای این منطقه به شمار می آید و می توان یک تور گردشگردی راه اندازی کرد.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اهواز توضیح داد : احداث تپه تفرجگاهی و احداث مجموعه آبشار صخره ای با گذرعابر پیاده مدرن و مسیر دوچرخه سواری در انتهای کوی رمضان ، احداث فضای ویژه اوقات فراغت در محوطه میوه و تر و بار که دارای وضعیت نامناسب به لحاظ نخاله ها بود و احداث گذر سلامت در ۶۸ متری کوی رمضان از جمله طرح های دیده شده است.

وی درخصوص جمع آوری نخاله های این منطقه بیان کرد : از ۶ ماه گذشته تا کنون بالغ بر سه هزار سرویس، نخاله ها را جمع آوری کردند و شرکت های آبفا و ملی حفاری معین منطقه ۷ برای جمع آوری نخاله شدند.

نجف پور گفت : رنگ آمیزی و حذف دیوار نوشته ها ، ترمیم و تعویض جداول فرسوده ، ساماندهی معابر و جمع آوری سد معبر ، آسفالت و لکه گیری معابر ، راه اندازی آبنمای میدان ولایت ، اجرای فرش گل ۳۵ متری ، تعمیر و بازسازی ایستگاه های اتوبوس و تامین روشنایی معابر و پارک ها و نصب المان های نوروزی اقدامات انجام شده برای استقبال از نوروز است .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9343

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.