تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
5
با حکم وزیر کشور؛

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد

  • کد خبر : 8117
  • 06 بهمن 1400 - 10:34
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب شد
امید جنوب - احمد وحیدی وزیر کشور به پیشنهاد صادق خلیلیان استاندار خوزستان طی حکمی آقارضا فتوحی را به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع رسانی استانداری خوزستان در حکم وزیر کشور برای انتصاب آقارضا فتوحی آمده است:

بنا به پیشنهاد استاندار محترم خوزستان و نظر به تجارب علمی و عملی جنابعالی و به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای آن استان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و عمل انقلابی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت تقوا و امانت را نمایید.

دکتر فتوحی دارای مدرک کارشناسی ارشد کشاورزی و دکترای مدیریت بحران(خشکسالی) و سوابق مختلف مدیریتی از جمله معاون وزیر و رییس سازمان حفظ نباتات کشور، مدیر کل باغبانی وزارت جهاد کشاورزی، مدرس دانشگاه، مدیر عامل شرکت جهاد سبز  و عضو هیات مدیره  جهاد تحقیقات اب و انرژی و… را در کارنامه دارد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.