تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
10
به دنبال تجمع کارگران مقابل شهرداری اهواز مطرح شد:

معاون شهردار: لایحه اجرای طرح پایه سنوات تجمعی به شورای شهر ارسال شد

  • کد خبر : 4375
  • 25 مهر 1400 - 10:33
معاون شهردار: لایحه اجرای طرح پایه سنوات تجمعی به شورای شهر ارسال شد
امید جنوب - گروهی از کارگران شهردای اهواز در اعتراض به اجرایی نشدن طرح پایه سنوات تجمعی کارگران در مقابل شهرداری اهواز تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار امید جنوب ، یکی از کارگران معترض در این باره می‌گوید: «این طرح مدتی اجرا می‌شد، ولی الان قطع شد تنها برای برخی واحدها اجرا می‌شود.این طرح ماهیانه چیزی حدود ۶۰۰ هزار تومان به دریافتی ما اضافه می‌کند و سه ماه است که منتظر اجرا شدن آن هستیم.»

بابک محمدی، معاون خدمات شهری شهردار اهواز در این باره به خبرنگار امید جنوب  اظهار کرد: طرح پایه سنوات تجمعی مصوب وزارت کار است که باید به صورت سالیانه به کارکنان پرداخت شود.

وی افزود: در قانون بودجه خدمات شهری امسال ردیفی برای پرداخت پایه سنواتی تجمعی وجود نداشته که با پیگیری‌های انجام شده لایحه آن تهیه و برای تصویب به شورای کلانشهر اهواز ارسال شد و در صورت تصویب اجرایی می‌شود.

معاون خدمات شهری شهردار اهواز با بیان اینکه بودجه مورد نیاز برای اجرایی شدن این طرح ۵۵ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: ۳۰ میلیارد تومان برای کارگران واحد رفت و روب، ۲۰ میلیارد تومان برای واحد فضای سبز و پنج میلیارد تومان هم برای واحد اجراییات اعتبار نیاز داریم.

محمدی توضیح داد: این مبلغ برای هر نفر بر اساس سابقه کار و سنوات متفاوت است با هماهنگی‌های انجام شده، توسط معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اهواز لایحه امضا و به شورای شهر ارسال شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.