تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
8
معاون استاندار خوزستان:

مردم رامهرمز از آب آشامیدنی با کیفیت بهره‌مند می‌شوند

  • کد خبر : 1595
  • 22 مرداد 1400 - 2:58
مردم رامهرمز از آب آشامیدنی با کیفیت بهره‌مند می‌شوند
امید جنوب-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: مردم شهرستان رامهرمز تا ۲ هفته آینده از آب آشامیدنی با کیفیت بهره مند خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، فاضل عبیات روز پنجشنبه در نشست محرومیت زدایی شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد: برای بهبود وضعیت کمیت و کیفیت آب آشامیدنی رامهرمز مقرر شد از تاسیسات آبرسانی باغملک به رامهرمز آبرسانی انجام شود.

وی افزود: خوشبختانه ابن کار رو به اتمام است و تا ۲ هفته آینده مردم رامهرمز از آب آشامیدنی با کمیت و کیفیت مطلوب بهره مند می‌شوند.

عبیات با بیان اینکه ۱۵۰ کیلومتر شبکه آب فرسوده در رامهرمز وجود دارد، گفت: این شبکه باید ترمیم شود تا در آبرسانی به مردم منطقه دچار مشکل نشویم؛ ۳۰ کیلومتر از این شبکه امسال ترمیم و نوسازی می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان با اشاره به پروژه ساخت پالایشگاه ابوفارس در این شهرستان اظهارداشت: جلسات متعددی برای انجام تمهیدات و دریافت مجوزهای راه اندازی این پالایشگاه برگزار شد که خوشبختانه زمینی به انداره ۱۰۰ هکتار برای ساخت پالایشگاه اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه مواد اولیه این پالایشگاه از سوی وزارت نفت تامین می‌شوند، ادامه داد: این طرح برای یکهزار و ۲۰۰ نفر به طور مستقیم و سه هزار نفر غیرمستقیم اشتغالزایی می‌کند.

عبیات با بیان اینکه ته ریز جاده رامشیر به ماهشهر از جمله طرح‌های مورد پیگیری در شهرستان رامشیر بوده است، اظهارداشت: خوشبختانه روند اجرای این طرح مناسب بوده و اعتبار آن هم تامین شده است.

وی افزود: یک استخر سالها است که در این شهرستان نیمه کاره رها شده که اعتبار مورد نیاز آن تامین شده و قرار است تا پایان امسال به اتمام برسد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1595

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.