تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3
احیای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شرکت ملی نفت ایران

مراکز رفاهی نفت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شد

  • کد خبر : 5827
  • 12 آذر 1400 - 12:28
مراکز رفاهی نفت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی شد
امید جنوب - مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه رویکرد و سیاست جدید شرکت این است که «شرکت ملی نفت ایران باید خانواده محور باشد»، اظهار کرد: برای ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان و ایجاد فضای شور و نشاط در خانواده‌ها، برنامه‌ها و خدمات فرهنگی و اجتماعی در نفت مجددا احیا خواهد شد.

به گزارش امید جنوب ، محسن خجسته‌مهر در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این شرکت جهت حصول اطمینان از انجام درست فعالیت‌ها و ماموریت‌ها، حفظ کرامت کارکنان و تکریم آن‌ها است، افزود: برای ایجاد انگیزه کافی و جلوگیری از خستگی‌های مفرط شغلی در مجموعه فعالیت‌های شرکت ملی نفت ایران می‌بایست امکانات رفاهی مناسب و در خور شأن برای کارکنان فراهم شود و در این راستا برای بالا بردن شاخص‌های رفاهی در حال برنامه‌ریزی هستیم.

وی افزود: برنامه‌ریزی لازم برای ارتقای سطح خدمات اجتماعی و فرهنگی برای همه کارکنان خدوم و پرتلاش در مجموعه شرکت ملی نفت به ویژ کارکنان مناطق عملیاتی در حال انجام است.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه طی دو سال گذشته با توجه به شرایط کرونا و شرایط متغیری که وجود داشت خدمات رسانی در مراکز رفاهی و تفریحی میسر نبود، تصریح کرد: با کاهش آمار کرونا و افزایش واکسیناسیون عمومی، تصمیم گرفته شد با حفظ دستورالعمل‌های بهداشتی و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیربط و با نظارت کمیته شرایط اضطراری نفت، کلیه مراکز اقامتی و رفاهی مانند مرکز اقامتی محمودآباد در شمال کشور، مرکز تفریحی آبعلی و سایر مراکز در استان‌ها و نقاط مختلف به مرور و مدیریت شده و به تدریج با یک ظرفیت مشخص برای خدمات رسانی به کارکنان و خانواده‌ها بازگشایی شود تا کارکنان بتوانند در کنار فعالیت‌های سختی که  در ستاد و عملیات برعهده دارند از امکانات رفاهی نیز بهره‌مند شوند.

 خجسته‌مهر افزود: بر همین اساس لازم می دانم از آقای مهندس اوجی، وزیر محترم نفت که با پیشنهاد شرکت ملی نفت در این خصوص موافقت کردند، تشکر کنم.

وی همچنین تصریح کرد: اگر در شرکت ملی نفت به موفقیتی برسیم نشات گرفته از یک خانواده غنی و سرشار از فرهنگ ایرانی اسلامی و حاصل قوام بخشیدن به کانون خانواده است و اگر کانون خانواده به لحاظ مسایل اجتماعی و فرهنگی قوام یافت، مطمئن هستم یک صنعت نفت خوب در تراز بین المللی نیز خواهیم داشت

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5827

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.