تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
4

مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در ایام نوروز به بیش از ۱۸۰ هزار نفر خدمات درمانی ارائه کردند

  • کد خبر : 10117
  • 25 فروردین 1401 - 10:12
مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان در ایام نوروز به بیش از ۱۸۰ هزار نفر خدمات درمانی ارائه کردند
امید جنوب - مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی خوزستان در ایام تعطیلات نوروز که از ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ لغایت ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ به صورت ویژه در خدمت بیمه شدگان و مسافران نوروزی بودند به ۱۸۰ هزار نفر خدمات درمانی ارائه کردند .

به گزارش امید جنوب ، به نقل از اداره روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان :
دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان به ارائه خدمات درمانی به بیمه شدگان و مهمانان نوروزی در مراکز ملکی اشاره کرد و گفت : ۱۸۰ هزار نفر به مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان مراجعه کردند که ۱۷۶ هزار و ۴۰۰ نفر بصورت سرپایی و ۲ هزار و ۸۴۸ نفر در بخش های مختلف بستری  و همچنین ۲۶۳ نفر تحت اعمال جراحی قرار گرفتند .

دکتر امیرحسین بنی احمد به تولد ۲۸۵ نفر نوزاد در ایام نوروز در مراکز تامین اجتماعی خوزستان اشاره کرد و گفت : از این تعداد ۱۸۱ نوزاد به صورت طبیعی چشم به جهان گشودند .

دکتر امیرحسین بنی احمد مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با اشاره به حضورگسترده  مسافران نوروزی  و زائران راهیان نور گفت : مدیریت درمان تامین اجتماعی خوزستان همچون سال های گذشته اقدام به تشکیل کمیته ویژه استقبال از مهمانان نوروزی و زائران مناطق عملیاتی ( راهیان نور ) نمود .
دکتر بنی احمد افزود : به همین منظور در منطقه عملیاتی طلائیه یک درمانگاه موقت ایجاد کردیم که از شروع تعطیلات نوروزی تا روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ با برخورداری از حضور ۱۱ پزشک ، ۱۱ پرستار و آمبولانس و راننده  فعال و به ۱۲۱۱ نفر از زائران خدمات درمانی سرپایی ارائه شد .

وی افزود همچنین دو تیم سیار پزشکی به همراه دو دستگاه آمبولانس از تاریخ ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ تا ۲ فروردین ۱۴۰۱ کاروان راهیان نور کارکنان سازمان تامین اجتماعی را همراهی کردند .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10117

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.