تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
37
با حضور رهبر انقلاب اسلامی؛

مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری سیزدهم تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود

  • کد خبر : 873
  • 12 مرداد 1400 - 10:20
مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری سیزدهم تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود
امید جنوب - مراسم تنفیذ حکم ریاست‌جمهوری حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در حسینیه‌ امام خمینی (ره)، در محضر رهبر معظم انقلاب و با حضور رؤسای قوا تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، مراسم تنفیذ حکم حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز (سه‌شنبه) در حسینیه امام خمینی (ره)، با حضور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ، رؤسای قوا و تعداد دیگری از مسئولان کشوری و لشکری تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد.

در این برنامه وزیر کشور، گزارشی از روند برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ارائه می‌کند. سپس حجت‌الاسلام محمدی‌گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، متن حکم رهبر انقلاب در تنفیذ رأی مردم و نصب حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به مقام ریاست جمهوری را قرائت می‌کند و پس از آن رهبر انقلاب اسلامی لوح متن حکم تنفیذ ریاست‌جمهوری را به رئیس‌جمهور سیزدهم اعطا می‌کنند.

پس از دریافت حکم تنفیذ، رئیس‌جمهور به بیان سخنان خود می‌پردازد و در پایان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی سخنرانی خواهند کرد.

این مراسم به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های صدا و سیما، سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی بصورت زنده پخش می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=873

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.