تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

مراسم تقدیر از کارمندان نمونه شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد

  • کد خبر : 10531
  • 09 اردیبهشت 1401 - 1:14
مراسم تقدیر از کارمندان نمونه شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد
امید جنوب - صبح امروز (7 اردیبهشت ماه 1401)، مراسم تقدیر از کارمندان نمونه این شرکت با حضور مدیریت عامل و جمعی از مدیران، روسا و سرپرستان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

صبح امروز (۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱)، مراسم تقدیر از کارمندان نمونه این شرکت با حضور مدیریت عامل و جمعی از مدیران، روسا و سرپرستان شرکت نفت و گاز اروندان برگزار شد.

در این مراسم آقای مهندس احسان معینی(سرپرست تعمیرات منطقه آزادگان و جفیر) و آقای مهندس اهورامزدا ملائی (رییس بهره برداری میدان آزادگان شمالی) به عنوان کارمندان نمونه در سال ۱۳۹۹ اعلام شده و مورد تقدیر قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی این شرکت ، مهندس عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان ضمن تبریک افتخار کسب شده به کارمندان نمونه بیان داشت: بهترین موتور پیشران هر سازمان برای ایجاد یک حِس رقابت در امور و ایجاد انگیزه، استفاده از طرحهای قدردانی و تشویقی است و برنامه معرفی کارمندان نمونه در همین راستاست و بیانگر این مهم است که کلیه کارکنان برای رسیدن به این موفقیت باید سعی و تلاش بیشتر نمایند و سازمانها این کوشش را می بینند و ارج می‌نهند.

در پایان این نشست، مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان با اهداء لوح سپاس و یادبودی که از سوی شرکت ملی نفت ایران فراهم‌ شده بود، از زحمات و تلاش های صورت گرفته کارمندان نمونه این شرکت مراتب تقدیر را به عمل آورد.

ایشان ادامه داد: موفقیت یک نفر در سازمان بی شک نتیجه یک کار تیمی بوده و وجود چنین همکارانی تلاشگر، موفق و منظم در هر اداره موجب مباهات است.

در ادامه جلسه آقایان معینی و ملائی در سخنانی ضمن تشکر از حُسن اعتماد و انتخاب صورت گرفته از سوی مدیرعامل محترم و مدیریت محترم منطقه، از تلاش سایر همکارانشان در زیر مجموعه خود بابت تلاش های انجام شده تقدیر و تشکر کردند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.