تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
3
مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان:

مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها از سوءاستفاده افراد جلوگیری می‌کند

  • کد خبر : 12170
  • 11 تیر 1401 - 13:00
مراجعه به شعب و کارگزاری‌ها از سوءاستفاده افراد جلوگیری می‌کند
امید جنوب - مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان از جامعه هدف خواست با مراجعه مستقیم به سایت(درگاه)، شعب و کارگزاری‌های تامین اجتماعی از سوءاستفاده افراد سودجو جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی خوزستان عبدالرضا روشنی خطاب به کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت:به منظور پیشگیری از سوءاستفاده و کلاهبرداری افراد سودجو، از ارایه کلمه کاربری، رمز عبور سامانه تامین اجتماعی و رمز کارت بانکی خود به افراد ناشناس، خودداری کرده و به صورت دوره‌ای نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.

وی گفت:همچنین برای بهره مندی از خدمات الکترونیکی سازمان تامین اجتماعی، به آدرس سامانه الکترونیکی  es.tamin.ir یا به کارگزاری های رسمی و مراکز ارایه خدمات اینترنتی معتبر، مراجعه کرده یا پاسخ سوال‌ خود را به صورت مستقیم از سامانه تلفنی ۱۴۲۰ دریافت کنند.

 روشنی، در ادامه به جامعه هدف تامین اجتماعی پیشنهاد کرد مواردی از قبیل بدهی کارگاه، ثبت سوابق بیمه شدگان، ارسال فهرست و پرداخت حق بیمه را ، از سامانه یاد شده به صورت ماهانه رصد کرده تا از صحت آن اطمینان حاصل کنند.

مدیرکل تامین اجتماعی خوزستان افزود:در صورت مشاهده هرگونه تخلف، سوءاستفاده و کلاهبرداری، مراتب را با ارایه مستندات مربوطه، به حراست اداره کل تامین اجتماعی استان اعلام کنند.

حدود ۲.۵ میلیون نفر از جمعیت ۴.۸ میلیون نفری خوزستان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی استان هستند

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=12170

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.