تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، مهمترین اهداف و اولویت‌های این شرکت را ابلاغ کرد

  • کد خبر : 4650
  • 05 آبان 1400 - 9:21
مدیرعامل مناطق نفتخیز جنوب، مهمترین اهداف و اولویت‌های این شرکت را ابلاغ کرد
امید جنوب - مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پیامی، مهمترین اهداف و اولویت‌های این شرکت را تشریح کر

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اطلاع‌رسانی نفتخیز، در پیام مهندس علیرضا دانشی خطاب به مدیران عامل شرکت‌های بهره‌بردار تابعه، مدیران و روسای واحدهای ستادی و کارکنان این شرکت آمده است: همانگونه که استحضار دارید، در برهه‌ای خاص از عمر صنعت نفت جنوب و مقطعی حساس از تاریخ کشور، قرار داریم و وجود مشکلات متعدد و انباشته از یک‌سو و انتظارات بزرگ از این صنعت سترگ از سوی دیگر سبب شده است تا عهده داری هرگونه مسئولیت و عمل به هر نوع وظیفه‌ای، نیازمند همراهی، همدلی و همکاری مستمر تمامی عوامل و به کارگیری بهینه منابع، سرمایه‌ها و استعدادهای سازمان باشد.

 وی در ادامه می‌افزاید: بی تردید، توفیق در برون رفت از مشکلات و چالش های موجود، جز در سایه نگاه علمی و رویکرد کارشناسی با قید اساسی روحیه جهادی، اخلاص دینی و حمیت ملی میسر نخواهد شد؛ در این راستا، مدیریت جدید با استعانت از پروردگار بزرگ و تأسی از سیره نبی مکرم اسلام و ائمه هدی سلام الله علیهم اجمعین، جلب مشارکت، کسب مشورت و حرکت بر مبنای خرد جمعی را سرلوحه کار خویش قرار داده و تلاش خواهد نمود با بهره‌گیری از تمام ظرفیت ها و قابلیت‌های انسانی، فنی و تخصصی موجود، مجموعه معظم مناطق نفتخیز جنوب را به جایگاه رفیع سرآمدی نزدیکتر سازد.

مهندس دانشی در ادامه این پیام بخشی از مهمترین اهداف و اولویت‌های این شرکت را به عنوان میثاق همکاری و تشریک مساعی مدیریت و تمامی همکاران به شرح زیر اعلام داشته است:

۱) تلاش همه‌جانبه برای دستیابی به حداکثر تولید صیانتی و پایدار از میادین هیدروکربوری، ازطریق ارائه پتانسیل‌های جدید تولیدی در میادین، تمرکز بر فعالیت‌های ازدیاد برداشت و رفع موانع تولید در بخش‌های مختلف، و متعاقب آن تلاش برای ارتقای زنجیره ارزش در فعالیت‌های مرتبط با حوزه بالادستی.

۲) تأکید بر رعایت نظم و انضباط و اهتمام به اجرای دقیق مقررات اداری به عنوان مهم‌ترین مؤلفه فرهنگ ‌سازمانی صنعت نفت و تلاش برای نمایان ساختن ارزش‌‌های محوری کار، مجاهدت و تلاش هدفمند.

۳) توجه به شایسته‌سالاری و اعتلای جایگاه نیروی انسانی(اعم از رسمی و غیررسمی) به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه شرکت، تلاش برای رفع شائبه تبعیض و ناعدالتی و کوشش لازم برای مشارکت فراگیر کارکنان در تصمیم‌سازی‌ها.

۴) توجه به مسائل انگیزشی و هدفمندنمودن مشوق‌های مادی و معنوی در راستای نگهداشت نیروی انسانی نخبه(بویژه جوانان مستعد)، و چاره‌اندیشی عقلایی برای جلوگیری از مهاجرت نیروهای کارآمد و اثرگذار.

۵) تلاش برای احیای حاکمیت شرکتی و نظام اختیارات متناسب با مسئولیت‌های محوله و تسهیل در اتخاذ تصمیمات مهم و اساسی مرتبط با تولید و توسعه در چارچوب اساسنامه شرکت.

۶) تأکید بر فسادستیزی، انضباط مالی و اداره امور شرکت براساس اصول بنگاه‌داری اقتصادی و برقراری تناسب منطقی میان هزینه ها و دستاوردها مطابق با اساسنامه شرکت.

۷) توجه به مقوله HSE به عنوان رکن اصلی تداوم تولید ایمن و پایدار در راستای صیانت از منابع مادی و معنوی شرکت و اهتمام به پیگیری طرح های مرتبط با محیط زیست به ویژه در بخش جمع آوری گازهای همراه

۸) توجه به بازآرایی و بازنگری ساختار سازمانی باهدف چابکسازی سازمان و ایجاد انسجام و همگرایی بیشتر.

۹) تلاش برای حفظ سرآمدی مناطق نفتخیز جنوب در زمینه توسعه میادین و سایر زمینه های تخصصی و علمی و برنامه ریزی اصولی برای ورود به حوزه صدور خدمات فنی مهندسی

۱۰) اهتمام به مسئولیت های اجتماعی شرکتی (CSR) تعامل با مردم و مسئولان استان‌های نفتخیز ونقش آفرینی منطقی در زمینه توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی شهرها و مناطق پیرامونی همراه با اولویت بندی لازم و نگاهی عدالت محور.

 وی همچنین در این پیام تاکید نموده است: مبنای واگذاری مسئولیت‌ها و انتصابات، تعهد، تخصص و احراز شرایط کافی برای پذیرش مسئولیت بوده و در ادامه مسیر، شرط اصلی تداوم همکاری، اطمینان از تحقق اهداف ترسیم شده و حصول به نتایج مورد نظر پس از پایش عملکرد مدیران محترم خواهد بود.

 در پایان پیام مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آمده است: با استعانت از خداوند سبحان و الهام از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در ارتباط با شعار سال (تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها)، و نیز با اطمینان از حمایت‌های شرکت ملی نفت ایران و مجموعه وزارت نفت و همکاری تمامی نیروهای متعهد و متخصص شاغل در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، و تعامل سازنده با مردم و مسئولان محلی و استانی، موفقیت مدیریت و تمامی همکاران را در مسیر خدمت و نیل به اهداف، از خداوند منان مسئلت دارم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4650

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.