تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از نمایشگاه صنعت نفت اهواز بازدید کرد/نمایشگاه صنعت نفت اهواز مصداق عینی پیشرفت حوزه صنعت نفت است

  • کد خبر : 8380
  • 17 بهمن 1400 - 21:34
مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از نمایشگاه صنعت نفت اهواز بازدید کرد/نمایشگاه صنعت نفت اهواز مصداق عینی پیشرفت حوزه صنعت نفت است
امید جنوب _ مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز گفت: نمایشگاه صنعت نفت اهواز مصادق عینی پیشرفت حوزه صنعت نفت و حفاری بوده و شعار سال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها را محقق کرده است.

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس عبدالله عذاری اهوازی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان امروز یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه از نمایشگاه تخصصی صنعت نفت اهواز بازدید کرد.

در این بازدید مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از چندین غرفه‌ این نمایشگاه بازدید و درخصوص مسائل مشترک در حوزه تخصصی نفت گفت‌وگو کردند.

عذاری در گفت‌وگو با دیگر مدیران شرکت حاضر در نمایشگاه بر همکاری‌های مشترک در جهت جهش تولید، بومی سازی قطعات و تجهیزات به وسیله جوانان متخصص و بی اثر کردن تحریم‌ها تاکید کرد و این نمایشگاه را مصداق عینی پیشرفت حوزه صنعت نفت و حفاری دانست.

وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی ها عنوان کرد و با اشاره به دستاوردهای شرکت نفت و گاز اروندان با اتکا به منابع و ظرفیت‌های داخلی چشم‌انداز روشنی برای این شرکت در سال‌های آینده متصور شد.

عذاری اهوازی همچنین بر حمایت از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی به منظور پیشرفت و تحقق شعار سال همکاری و تعامل با مراکز علمی، دانشگاهی، شرکت‌های دانش بنیان، تولیدکنندگان تجهیزات و کالاهای ایرانی را ضروری دانست.

وی به دغدغه این شرکت در انجام مسئولیت‌های خود در حوزه محیط زیست نیز اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در بازدید از غرفه‌ها و شرکت‌های حوزه صنعت نفت در این‌ نمایشگاه از محصولات این شرکت‌ها که توسط جوانان و مهندسین و متخصص داخلی تولید شد بازدید کرد و این نمایشگاه را فرصتی برای به نمایش گذاشتن دانش کشور در این حوزه و حمایت از این جوانان و شرکت‌ها دانست.

وی در پایان بر همکاری تعامل همه جانبه با شرکت‌های دانش بنیان و تولیدکننده با شرکت نفت و گاز اروندان نیز تاکید کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8380

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.