تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
52
استاندار خوزستان:

مدیران قبل از اعتراض مردم مشکلات را برطرف کنند

  • کد خبر : 1300
  • 18 مرداد 1400 - 13:27
مدیران قبل از اعتراض مردم مشکلات را برطرف کنند
امید جنوب-استاندار خوزستان گفت: مسئولان ومدیران استان باید قبل از اعتراض مردم نسبت به حل مشکلات در شهرستان ها اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، قاسم سلیمانی دشتکی یکشنبه در نشست بررسی مشکلات شهرستان های ایذه و باغملک در سرسرای استانداری خوزستان بیان کرد:مدیران نباید با عقب انداختن و تاخیر در اجرای پروژه ها و حل مشکلات استان باعث نارضایتی مردم و در نهایت اعتراض مردم شوند.

وی با اشاره به اینکه مردم خوزستان با مشکلات فراوانی مواجه هستند گفت: یکی از مشکلاتی که در استان باعث نارضایتی مردم شده است مشکلات بخش آب است لذا باید تمامی پروژه ها در این بخش در موعد مقرر اجرا شون و قطعی آب در مناطق مختلف استان باید به کمترین زمان برسد.

استاندار خوزستان با بیان اینکه نباید بعد از اعتراض مردم به فکر حل مشکلات استان افتاد اظهار داشت: در چنین شرایطی خسارت زیادی به استان خوزستان و اعتبار دستگاه های اجرایی وارد می شود.

سلیمانی دشتکی افزود: به هر دلیلی پروژه های شهرستان های مختلف استان در موعد مقرر عملیاتی نشدند اما با تخصیص اعتبار مناسب انتظار می رود طرح های شهرستان ها به سرعت اجرا شوند.

وی گفت: امسال اعتبارات قابل توجهی در بخش مناطق محروم و تنش آبی به استان اختصاص داده شده است.

برای طرح های مختلف در استان خوزستان جدول زمان بندی تدوین شده است و مدیران دستگاه های اجرایی بر اساس این جدول باید در موعد مقرر پروژه ها را اجرا کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1300

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.