تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8
سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی

مدیران روابط عمومی در مقابل شهدا ، مردم و مقام معظم رهبری مسئول هستند

  • کد خبر : 5107
  • 19 آبان 1400 - 9:50
مدیران روابط عمومی در مقابل شهدا ، مردم و مقام معظم رهبری مسئول هستند
امید جنوب - نشست تخصصی مدیران روابط عمومی تابعه وزارت تعاون ،کار و رفاه اجتماعی

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ اولین نشست تخصصی مدیران روابط عمومی دستگاه ها ، سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان با حضور سید مرتضی موتورچی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت متبوع برگزار شد . در ابتدا ارسلان غمگین مدیر کل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان ضمن خیرمقدم و ارائه گزارش عملکرد ، خبر از افتتاح و راه اندازی اولین کافه کارآفرینی تخصصی پتروشیمی ایران در شهرستان ماهشهر و اولین کافه کارآفرینی عشایر خوزستان در شهرستان شوش خبر داد .
در ادامه سید مرتضی موتورچی هدف از تشکیل این نشست را ایجاد ید واحده در روابط عمومی خواند و خطاب به مدیران روابط عمومی گفت : کار و فعالیت در روابط عمومی صرفا اجرایی نیست و نیازمند نگاه ایدئولوژیک و فکری است. مفهوم رسانه یک مفهوم دینی و اسلامی است و ادیان در ذات خود از بدو پیدایش رسانه‌سازی کرده‌اند. در اسلام منبر و اذان، دو رسانه ابداعی و دینی بودند و رسانه ذاتا یک امر دینی به شمار می‌رود. مسیر اسلامی و ملی ما در این عرصه با توجه به دیدگاه کلی مقام معظم رهبری مبتنی بر نظام‌سازی دائمی، پالایش از درون و پیشرفت و تحول و مبنا قرار گرفتن نقاط قوت و رفع نقاط ضعف خواهد بود.
موتورچی در ادامه افزود : با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر گفتگوی اجتماعی و گفتگو با مردم ، مدیران روابط عمومی در مقابل شهدا ، مردم و مقام معظم رهبری مسئول هستند و روابط عمومی ها باید ارتقاء یابند . به زودی شبکه ارتباطات رسانه ای یکپارچه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی راه اندازی می شود و همه آحاد مردم حتی در دورترین روستاها باید تحت پوشش رسانه ای و اطلاع رسانی قرار بگیرند .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5107

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.