تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
5
نماینده ولی فقیه در استان در آیین معارفه شهردار اهواز:

مدیران باید آماده ارائه عملکرد به مردم باشند

  • کد خبر : 3739
  • 12 مهر 1400 - 11:51
مدیران باید آماده ارائه عملکرد به مردم باشند
امید جنوب - ماینده ولی فقیه در خوزستان بر ارائه عملکرد مدیران به مردم تاکید کرد و گفت: اهواز به عنوان قلب یک استان و مرکز آن، باید دچار تغییرات بزرگ شود و مردم چشم انتظار این تغییرات هستند.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع رسانی شهرداری اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین تکریم ومعارفه شهردار اهواز اظهار کرد: اولین رسالت انبیاء این بود که ارتباط ما را با خدای متعال محکم کنند؛ حال اگر در زمانی که نظام جمهوری اسلامی در اوج قدرت است نتوانیم این ارتباط را محکم کنیم پس کی می توان به این مهم دست پیدا کرد.

وی با اشاره به فرایض واجب دینی افزود: رفتار های مردم برگرفته از الگوی مسئولین و بزرگان است و طبق روایات و احادیث مردم به حاکمان خود شبیه ترند تا به پدران خود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: همه ما می دانیم که ما منابع محدودی در اختیار داریم، اما اگر دولت جدید توانایی حل مشکلات را با همین وضعیت در توانایی خود نمی دید هیچگاه این مسئولیت خطیر را متقبل نمی شد.

وی بیان کرد: امروز مردم به دنبال عمل بوده و مدیران باید آماده ارائه عملکرد به مردم باشند

وی خاطر نشان کرد: ما معتقدیم مشکلات در سایه اتحاد و وحدت در کنار یکدیگر قابل حل است و نمی توان به صورت جزیره ای عمل کرد.

وی گفت: تغییر وضعیت موجود نیازمند تغییرات مثبت است و برای آن که وضعیت به روال قبل نباشد، تغییر افراد اجتناب ناپذیر بوده و در این مورد لازم است به این نکته تاکید کرد که این استان سرشار از جوانان انقلابی است که هر کدام برای خود علی هاشمی ها هستند.

وی با اشاره به مشکلات شهر اهواز تصریح کرد: اهواز به عنوان قلب یک استان و مرکز آن، باید دچار تغییرات بزرگ شود و مردم چشم انتظار این تغییرات هستند.

وی در پایان از شهرداران گذشته و اقدامات انجام شده برای شهردار جدید اهواز آرزوی موفقیت کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3739

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.