تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

مدیران اخلالگر در بازار خوزستان به پلیس اقتصادی معرفی می شوند

  • کد خبر : 9905
  • 20 فروردین 1401 - 18:10
مدیران اخلالگر در بازار خوزستان به پلیس اقتصادی معرفی می شوند
امید جنوب - معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: هر مدیری که به وظایف خود به درستی عمل نکندو باعث اختلال در بازار شود به عنوان اخلالگر اقتصادی به دادستان و پلیس اقتصادی معرفی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا، آقا رضا فتوحی شنبه در نشست ستاد تنظیم بازار خوزستان در محل معاونت اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: متاسفانه برخی مدیران با عملکرد  ضعیف خود بر علیه مردم  عمل می کنند، مردم توقع دارند به آن ها کمک شود .
وی گفت: اگر مدیران به وظایف خود به درستی عمل کنند این مشکلات در بازار ایجاد نمی شود، در طول ۶ ماهی که در این سمت هستم برخی ادارات و تشکل های صنفی به وظایف خود عمل نمی کنند به عنوان مثال کشتارگاه ها تسهیلات و امکانات دریافت می کنند اما برای رفاه حال مردم کار نمی کنند.
فتوحی اظهار داشت: از پلیس اقتصادی خواسته شده تا با اخلالگران بازار برخورد کنند، متاسفانه در برخی  موارد تشکل های صنفی به دنبال نفع خود هستند و باعث اختلال در بازار می شوند.
معاونت اقتصادی استاندار خوزستان با تاکید بر اینکه دستگاه ها باید ۲ روز یکبار عملکرد خود را گزارش دهند.
مدیر کل پشتیبانی امور دام خوزستان در ادامه این نشست بیان کرد: از اوایل اسفند ماه پارسال تا کنون سه هزار تن مرغ منجمد در استان توزیع شده که در فروردین ماه جاری معادل یکهزار و ۴۰۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شد.

حمید بدوی افزود: در سال گذشته هفت هزار و ۵۰۰ تن مرغ منجمد در سطح خوزستان توزیع شد که  معادل چهار سال این میزان مرغ توزیع شده است.
وی گفت: پشتیبانی امور دام استان آمادگی دارد از مرغداران و کشتارگاه هایی که مرغ مازاد دارند مرغ خریداری و ذخیره کند، چهار کشتارگاه استان سردخانه برای ذخیره مرغ را دارند.

مصرف روزانه مرغ در خوزستان ۴۰۰ تن است که ۸۰۰ مرغداری در استان روزانه ۲۰۰ تن مرغ به کشتارگاه ها تحویل می دهند که جوابگوی نیاز استان نیست به همین دلیل با توزیع مرغ منجمد این خلاء تا حدودی جبران می شود.

در چند روز اخیر شاهد افزایش قیمت و کمبود مرغ در برخی مناطق استان بوده ایم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9905

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.