تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
4

لزوم تلاش بر رفع معضل آسفالت معابر کلانشهر اهواز

  • کد خبر : 9020
  • 11 اسفند 1400 - 22:03
لزوم تلاش بر رفع معضل آسفالت معابر کلانشهر اهواز
امید جنوب، سید ناصر مهداوی گفت: یکی از آسیب‌هایی که باید در نظر گرفته و اصلاح شود، نظارت در کیفیت و کمیت اجرای آسفالت خواهد بود؛ چرا که حق طبیعی شهروندان است و در صورت اجرا نشدن نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اهواز گفت: شورای اسلامی شهر پیگیر انجام موضوعات مهم از جمله آسفالت معابر است و با گذشت هفت ماه از عمر شورای ششم همچنان شاهد وجود چالش‌هایی در این زمینه هستیم و گزارش‌های مردمی در خصوص مشکلات دریافت می‌شود، در حالی که اقداماتی که باید، انجام نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا سیدناصر مهداوی ، اظهار کرد: از ابتدای ورود به شورای اسلامی شهر قرار بر این شد که با سیاست‌گذاری و آسیب‌شناسی از اشتباهات گذشته درس بگیریم و به اصلاح مشکلات و معضلات شهر اهواز بپردازیم.

وی افزود: شورای اسلامی شهر پیگیر انجام موضوعات مهم از جمله آسفالت معابر است و با گذشت هفت ماه از عمر شورای ششم همچنان شاهد وجود چالش‌هایی در این زمینه هستیم و گزارش‌های مردمی در خصوص مشکلات دریافت می‌شود، در حالی که اقداماتی که باید انجام نمی‌شود.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: یکی از آسیب‌هایی که باید در نظر گرفته و اصلاح شود، نظارت در کیفیت و کمیت اجرای آسفالت خواهد بود؛ چرا که حق طبیعی شهروندان است و در صورت اجرا نشدن نارضایتی شهروندان را به همراه دارد.

وی تاکید کرد: مشکلات با افزایش و تقویت نظارت و داشتن برنامه‌ای کارآمد رفع می‌شود و می‌توانیم شاهد توسعه شهر در موارد مختلف باشیم، در این راستا همدلی و همکاری بین شهروندان و مدیریت شهری ضروری است.

مهداوی خاطرنشان کرد: شهروندان و اعضای شورای اسلامی شهر از وضعیت آسفالت معابر ناراضی هستند، امیدوارم سیستم نظارت با دقت بیشتری به رفع معضلات شهری بپردازد، زیرا تا وقتی نظارت در اجرا، کیفیت و کمیت بهبود نیابد، شرایط شهر نیز تغییری نخواهد کرد، بنابراین لازم است مدیریت شهری اقدامات لازم را انجام دهد تا بعد از گذشت چهار سال مورد نکوهش شهروندان قرار نگیریم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9020

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.