تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
12
مدیرکل راه و شهرسازی استان تاکید کرد

لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت مجریان ذی‌صلاح در خوزستان

  • کد خبر : 3573
  • 04 مهر 1400 - 10:32
لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت مجریان ذی‌صلاح در خوزستان
امید جنوب - مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: باید تلاش کرد از ظرفیت و توان مجریان ذی صلاح در خوزستان بیشتر استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، رضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگارن اظهار کرد: استفاده از مجریان ذی صلاح برای ساخت و ساز مسکن و ارتقا کیفیت ساخت، بسیار موثر است و باید از این ظرفیت در استان خوزستان بیش از پیش استفاده شود.

وی افزود: برای افزایش و ارتقا عملکرد مجریان ذی صلاح، دستگاه های ناظر مثل راه و شهرسازی، دفتر فنی استانداری، شهرداری و نظام مهندسی ساختمان باید به خوبی وظیفه نظارتی خود را اجرایی کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در حال حاضر از مجریان ذی صلاح برای اسکله و سازه ساختمان های هشت طبقه و بیشتر در خوزستان استفاده می شود اما باید تلاش کرد تا از ظرفیت و توان مجریان ذی صلاح، بیشتر استفاده شود تا شاهد ساخت ساختمان هایی فنی و با کیفیت بالا باشیم.

رضایی عنوان کرد: استفاده از مجریان ذی صلاح در پروژه های ساخت ساختمان، سازنده آن ساختمان و مرجع پاسخگوی اجرای ساختمان را مشخص می کند و پروژه هایی که مجری ذی صلاح ندارند، برای مشخص شدن پیشینه ساخت آن ساختمان، مشکلات متعددی وجود دارد و هر شخصی مسئول یک بخش است.

وی گفت: گام به گام در حال برنامه ریزی هستیم تا از توان و ظرفیت این مجریان در خوزستان بیشتر استفاده شود. باید از آن ها در پروژه های بیشتری بهره گرفت تا علاوه بر ارتقا کیفیت ساخت، شاهد افزایش عمر و ساختار فنی ساختمان ها باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: در برنامه داریم از مجریان ذی صلاح برای ساختمان های ۷ طبقه به بالا استفاده شود. همچنین به دنبال آن هستیم تا در پروژه هایی که نیاز به گودبرداری وجود دارد، از ظرفیت این مجریان و توان آن ها استفاده شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3573

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.