تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
1

لاین جنوب به شمال پروژه تقاطع شهید چمران (میدان دانشگاه) به بهره برداری رسید

  • کد خبر : 14479
  • 16 مهر 1401 - 9:06
لاین جنوب به شمال پروژه تقاطع شهید چمران (میدان دانشگاه) به بهره برداری رسید
امید جنوب - شهردار اهواز گفت: لاین جنوب به شمال (گلستان به امانیه) در موعد مقرر و اعلام شده به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، رضا امینی بامداد ۱۶ مهر، در آیین بهره برداری از لاین اول پروژه تقاطع میدان دانشگاه اظهار کرد: این پروژه با ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد اولیه در سال ۹۹ شروع و به دلایل مختلفی تکمیل آن دچار تاخیر شد و از این بابت عذرخواهیم.

وی افزود: عدم وجود منابع مالی و اشکالات فنی که بعضا در حوزه تاسیسات و معارضین شهری وجود داشت تکمیل پروژه را تا حدودی به تعویق انداخت و از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء خواستیم تا با سرعت و کیفیت مطلوب کار به سرانجام برسد.

شهردار اهواز تصریح کرد: بر اساس توافقی که با قرارگاه خاتم الانبیاء داشتیم فاز اول این پروژه یعنی لاین جنوب به شمال (گلستان به امانیه) در موعد مقرر و اعلام شده به بهره برداری رسید.

امینی درباره تکمیل سایر لاین های تقاطع میدان دانشگاه، عنوان کرد: مابقی لاین های این پروژه بر اساس زمانبندی اعلام شده به واسطه تابلو روزشمار نصب شده به بهره برداری خواهد رسید.

وی گفت: امید است بتوانیم سایر پروژه ها را هم بر اساس قول هایی که به مردم می دهیم در موعد مقرر به بهره برداری برسانیم تا اعتماد مردم به مجموعه شورای شهر و شهرداری افزایش پیدا کند چرا که این اعتماد بالاترین سرمایه اجتماعی ما است.

شهردار اهواز بیان کرد: قول می دهیم در آینده پروژه های عمرانی سطح شهر اهواز در کمترین زمان با بالاترین کیفیت به سرانجام برسند تا شهر اهواز در مسیر رشد و توسعه جدی خود قرار بگیرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=14479

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.