تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی :

لایحه رتبه‌بندی معلمان هفته جاری در مجلس بررسی می‌شود

  • کد خبر : 6126
  • 20 آذر 1400 - 13:04
لایحه رتبه‌بندی معلمان هفته جاری در مجلس بررسی می‌شود
امید جنوب - نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:لایحه رتبه بندی معلمان پس از بررسی نهایی در این کمیسیون طی هفته گذشته و جمع بندی نهایی در دستور کار مجلس بارگزاری شده تا این هفته در صحن علنی مجلس بررسی شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سیدمحمد مولوی شنبه در حاشیه مراسم هفته پژوهش و فناوری در دبیرستان ملک الشعراء بهار آبادان در گفت‌وگو با خبرنگارن اظهار داشت:در تلاش هستیم تا لایحه رتبه بندی معلمان روز یکشنبه در دستور اول مجلس شورای اسلامی قرار گیرد تا ماده های چهار، پنج، ۶، هفت و هشت آن مورد بررسی قرار گرفته و بعد ازجمع بندی و تصویب در صحن علنی مجلس  به شورای نگهبان ارسال شود.

وی افزود: طرح رتبه بندی معلمان بعد از ۱۰ سال با داشتن اسناد بالا دستی از جمله سند تحول بنیادی، برنامه ششم توسعه و بیانات مکرر مقام معظم رهبری یک مطالبه به حق فرهنگیان است.

مولوی گفت: طرح رتبه‌ بندی معلمان بر اساس سند تحول بنیادین نظام آموزشی یکی از مواردی است که در راستای بهبود سطح معیشت معلمان و ارتقای شایستگی حرفه‌ای آنان بسیار مهم است و در این راستا در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تلاش شده به بهترین شکل تصویب شود.

سند ۲۰۳۰ در نظام آموزش و پرورش جای ندارد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: روشنگری‌های مقام معظم رهبری درباره سند ۲۰۳۰ همچون گذشته چراغ راه فراروی مسئولان دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران است و یکی از خواسته‌های مجلس از وزیر آموزش و پرورش توجه به آن بوده است.  

هفته پژوهش و فناوری از امروز ۲۰ آذر ماه با شعار “پژوهش و فناوری؛ پشتیبان تولید” آغاز شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6126

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.