تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6
هفته هفدهم لیگ برتر؛

فولاد از آلومینیوم انتقام می‌گیرد؟

  • کد خبر : 8505
  • 24 بهمن 1400 - 9:29
فولاد از آلومینیوم انتقام می‌گیرد؟
امید جنوب- تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب، روز دوم از هفته هفدهم لیگ برتر امروز پیگیری می‌شود که فولاد به عنوان آخرین نماینده خوزستان در این رقابت‌ها از ساعت ۱۶ در خانه رو در روی تیم آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد.

فولاد که در نقل و انتقالات زمستانه روزهای شلوغی داشت و موفق شد گردان، کوشکی، خلعتبری، رضاوند، شیری و آقاسی را به خدمت بگیرد، در نیم فصل دوم با دست پر رو در روی رقبا صف آرایی خواهد کرد. شاگردان نکونام امروز در حالی باید در خانه از آلومینیوم اراک پذایرایی کنند که این تیم در نیم‌فصل اول و دوران سرمربیگری عبدالله ویسی شکست سنگینی را برابر این تیم اراکی متحمل شد. اما حالا فولادی‌ها هم به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری در ورزشگاه اختصاصی خود هستند و هم می‌خواهند شکست نیم‌فصل اول را جبران کنند.

آلومینیوم هم که امسال تیم خوبی نشان داده و با خطیبی حریف سختی برای رقبا بوده است، مطمئنا به دنبال تداوم روند خوب خود، مقابل فولاد نیز به آسانی تسلیم شدنی نیست.

آلومینیوم در حال حاضر ۲۵ امتیازی و در رده پنجم جدول قرار دارد و فولاد با ۲۱ امتیاز در مکان دهم جای گرفته است. فولادی‌ها برای بازی امروز جواد نکونام را به دلیل محرومیت رو نیمکت ندارند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8505

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.