تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

فعال کردن ظرفیت موجود و بازآرایی نیروی انسانی، اولویت مناطق نفتخیز جنوب است

  • کد خبر : 6154
  • 21 آذر 1400 - 9:32
فعال کردن ظرفیت موجود و بازآرایی نیروی انسانی، اولویت مناطق نفتخیز جنوب است
امید جنوب - مدیرعامل شركت ملی مناطق نفتخیز جنوب، فعال كردن ظرفیت‌های علمی و اقتصادی موجود و بازآرایی نیروی انسانی را از مهمترین اولویت‌های این شركت برای افزایش بهره‌وری عنوان كرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پرتال اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس علیرضا دانشی روز شنبه(۲۰ آذرماه ۱۴۰۰) در نشست کارگروه طرح تحول سازمانی این شرکت اظهار داشت: تقویت آموزش‌های ضمن خدمت و غنی‌سازی سمت‌های عملیاتی برای جذب، نگهداشت و بازآرایی نیروی انسانی از دیگر برنامه‌های اولویت دار این شرکت در حوزه مدیریت منابع انسانی است.

وی تامین منابع مالی را از دیگر برنامه‌های مهم این شرکت عنوان داشت و گفت: با توجه به اساسنامه شرکت و تقویت زنجیره ارزش، می‌توان منابع مالی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای و نوسازی تاسیسات تامین کرد.

مهندس دانشی در ادامه با اشاره به طرح تحول سازمانی گفت: ایده‌های زیادی برای شکوفایی ظرفیت‌های سازمان وجود دارد اما باید ابتدا به ظرفیت‌های علمی و اقتصادی موجود توجه کنیم و البته به دنبال نوآوری نیز باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب صدور خدمات فنی و مهندسی را از راهکارهای تحول سازمان برشمرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌های مناسبی که در بخش‎های فنی و مهندسی شرکت وجود دارد صدور خدمات می‌تواند  در جهت درآمدزایی و تقویت روحیه خودباوری موثر واقع شود.‏

در ابتدای این نشست، مسئول طرح تحول سازمانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در خصوص این طرح ارائه داد.

مهندس باقر پورقاسم گفت: پروژه مدیریت استراتژیک از جمله دستاوردهای سند تحول بوده که حاصل کار تیمی و جمعی بوده و در مجتمع آموزش فنون اهواز اجرا شده است.

در این نشست اعضای طرح تحول سازمانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیز به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6154

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.