تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
4
فرمانده نیروی زمینی سپاه خبر داد

فعالیت سپاه در بیمارستان طالقانی اهواز برای درمان بیماران کرونا

  • کد خبر : 2222
  • 04 شهریور 1400 - 16:57
فعالیت سپاه در بیمارستان طالقانی اهواز برای درمان بیماران کرونا
امید جنوب - فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: اگر قرار باشد آمار بستری‌ها در اهواز افزایش یابد، نیاز است زیرساخت‌های پذیرش این بیماران فراهم شود و قرار است بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز را با کمک سایر ارگان‌های استان خوزستان، تجهیز کنیم و اداره این بیمارستان را به عهده بگیریم.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، سردار محمد پاکپور در حاشیه نشست هماهنگی توسعه و ساماندهی امکانات بهداشتی و درمانی کرونا در خوزستان که شامگاه چهارشنبه (۳ شهریورماه) در اهواز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از مدیریت استان خوزستان و بخش درمان این استان که برای مهار کرونا تلاش شبانه‌روزی دارند، نهایت تشکر را دارم.

وی افزود: مشکلات کرونا در خوزستان به وضعیت خاصی رسیده است و از این رو در استان خوزستان حضور یافته‌ایم تا هر کمکی که امکان داشته باشد، توسط نیروی زمینی سپاه انجام دهیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: نیازهای استان خوزستان عنوان و بررسی شده است و قرار است در چند بخش به درمان کرونا در خوزستان کمک کنیم.

وی افزود: قرار است در بخش نیروی انسانی، کمک‌هایی به استان خوزستان داشته باشیم. این کمک‌ها از چند روز گذشته آغاز شده و امروز نیز گروهی دیگر به شهر آبادان اعزام شدند.

پاکپور بیان کرد: اگر قرار باشد آمار بستری‌ها در اهواز افزایش یابد، نیاز است زیرساخت‌های پذیرش این بیماران فراهم شود و قرار است بیمارستان آیت‌الله طالقانی اهواز را با کمک سایر ارگان‌های استان خوزستان، تجهیز کنیم و اداره این بیمارستان را به عهده بگیریم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=2222

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.