تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
6

فعالیت‌های شرکت ملی حفاری ایران نقش کلیدی در فرآیند تولید دارد

  • کد خبر : 9575
  • 07 فروردین 1401 - 11:38
فعالیت‌های شرکت ملی حفاری ایران نقش کلیدی در فرآیند تولید دارد
امید جنوب ،مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: فعالیت‌های شرکت ملی حفاری ایران، مهم، اساسی و نقش کلیدی در فرآیند تولید دارد.

علیرضا دانشی گفت: امید است با همت و تلاش جهاد گونه کارکنان بتوانیم در تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین بیش از پیش تلاش نمائیم و ارتقای شاخص‌ها، آماده به کار بودن ناوگان، کار بر اساس برنامه زمانبندی، بازسازی و نوسازی دکل‌های حفاری، به کارگیری راهکار‌ها در جهت افزایش راندمان وکیفیت گرایی از انتظارات این شرکت است.

او می گوید: شرکت ملی حفاری ایران از توانمندی و دانش فنی بالایی در حوزه خدمات تخصصی صنعت حفاری و حفر چاه‌های نفت و گاز برخوردار است اظهار کرد: این شرکت می‌بایست جایگاه خود را در بازار صنعت حفاری کشور بیش از پیش تقویت، تا به عنوان یک شاخص مورد ارزیابی قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: همگرایی، تعامل و همکاری در راستای خودکفایی و تحقق اهداف توسعه‌ای صنعت نفت در سر فصل برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

گلپایگانی می گوید: این شرکت برای حضور بیشتر در پروژه‌های توسعه‌ای شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آمادگی کامل دارد.

استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود، بازسازی ناوگان و تجهیزات حفاری، برنامه ریزی جهت کاهش انتظارات، کارآمدی و افزایش بهره وری، صدور خدمات فنی و مهندسی و پاسخگویی به نیاز‌های صنعت نفت از مهمترین اهداف کیفی در امسال است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9575

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.