تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
5
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان:

فرهنگ شرکت در کار خیر باید فراگیر و گسترده شود

  • کد خبر : 10209
  • 28 فروردین 1401 - 23:20
فرهنگ شرکت در کار خیر باید فراگیر و گسترده شود
امید جنوب _ معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: کمک به افراد در بند چه مرد و چه زن بسیار مهم و موثر است اما کمک به خانم‌ها که مادر هستند بسیار موثرتر است زیرا اگر زنان یک جامعه در زندان باشند عواقب آنچنان خوبی نخواهد داشت.

به گزارش امید جنوب، رضا نجاتی در جشن گلریزان رهایی زندانیان زن جرایم غیر عمد که امروز (۲۸ فروردین‌ماه) در دانشگاه علوم پزشکی اهواز برگزار شد، اظهار کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که فرهنگ اسلامی غالب است و یکی از مواردی که این فرهنگ  در ماه مبارک رمضان به ما یاد داده، کمک به همنوعان خود است که می‌تواند در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند و یا زندانیان جرایم غیرعمد نیز باشد.

همه اینها برگرفته از فرهنگ غنی اسلامی و مکتب شیعی امام علی(ع) است.

وی افزود: استان خوزستان یکی از استان‌های پیشگام در این حوزه است؛ کمک به افراد در بند چه مرد و چه زن بسیار مهم و موثر است اما کمک به خانم‌ها که مادر هستند بسیار موثرتر است زیرا اگر زنان یک جامعه در زندان باشند عواقب آنچنان خوبی نخواهد داشت.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خوزستان گفت: لزوم کمک‌رسانی به زندانیان جرایم غیرعمد باید در رسانه‌ها و فضای مجازی نیز اطلاع‌رسانی شود. این فرهنگ باید فراگیر و گسترده شود که مردم در کار خیر شرکت کنند.

 مریم مراداسکندی، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز در این مراسم گفت: جای مادران و خانم‌ها پشت میله‌های زندان نیست. این زنان به دلیل نداشتن آگاهی و توان مالی در بند و از کانون گرم خانواده دور هستند.  

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10209

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.