تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
3
رئیس شورای شهر:

فرزندان ایثارگر شهرداری اهواز تبدیل وضعیت می‌شوند

  • کد خبر : 4632
  • 03 آبان 1400 - 11:39
فرزندان ایثارگر شهرداری اهواز تبدیل وضعیت می‌شوند
امید جنوب - چندی پیش فرزندان ایثارگران شاغل در شهرداری اهواز برای اجرا شدن بخشنامه تبدیل وضعیتشان مقابل استانداری خوزستان تجمع کردند که رئیس شورای شهر در مقابل از تبدیل وضعیت استخدامی آنان خبر داد

یوسف محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار امید جنوب با اشاره به این موضوع اظهار کرد: تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر یک قانون بوده و همه ما موظف به اجرا کردن آن هستیم.

وی افزود: تبدیل وضعیت این نیروها از آنجایی که دارای بار مالی است نیازمند بررسی و برنامه‌ریزی بوده و از شهردار اهواز خواسته شده به زودی زمان بندی آن را اعلام کند.

رئیس شورای شهر اهواز توضیح داد: علاوه بر موضوع تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر زمانبندی آزمون استخدامی که وزارت کشور به شهرداری اهواز ابلاغ کرده است نیز به زودی اعلام می‌شود.

وی گفت: بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر تا بهمن ماه سال جاری قابل اجرا است لذا اعلام می‌کنم نیازی به نگرانی نبوده و قطعاً طی یک تا دو ماه آینده همه فرزندان ایثارگر شهرداری تبدیل وضعیت خواهند شد.

محمودی اضافه کرد: با توجه به اینکه تعدادی از نیروهای پیمان کاری در حوزه ستادی فعال هستند و سبب اختلاف میان شهرداری، شورای شهر و پیمانکاران شده است، تبدیل وضعیت آن‌ها به نفع شهرداری نیز خواهد بود چرا که سبب ساماندهی نیرو انسانی در حوزه ستادی و جایگزینی آنها با نیروهای پیمانکاری خواهد بود.

شهرداری‌ها نسبت به تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر اقدام کند

عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در خصوص بخشنامه تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر گفت: با هماهنگی سازمان‌های اداری و امور استخدامی و برنامه و بودجه تعدادی از فرزندان ایثارگر شاغل در شهرداری‌های استان تبدیل وضعیت شده‌اند.

وی افزود: این اقدام با تاییدیه ایثارگری از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان انجام شده است و با توجه به درخواست فرزندان ایثارگر شاغل، شهرداری اهواز نیز باید هرچه سریع‌تر تبدیل وضعیت این افراد را انجام دهد.

فرجیان تصریح کرد: همچنین تمامی دستگاه‌ها و شرکت‌های استان باید نسبت به تبدیل وضعیت کارکنان خود که فرزند ایثارگر هستند اقدام و مجموعه‌هایی که خود را مشمول این قانون نمی‌دانند می‌توانند موضوعات را مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.