تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
10
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان اعلام کرد

فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اول شهریورماه ۱۴۰۰

  • کد خبر : 1845
  • 26 مرداد 1400 - 11:41
فراخوان اعزام مشمولان پایه خدمتی اول شهریورماه ۱۴۰۰
امید جنوب - معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان از اعزام مشمولان پایه خدمتی شهریورماه ۱۴۰۰ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.سرهنگ سید فرشاد موسوی‌تبار اظهار کرد: با توجه به تداوم و تشدید همه‌گیری بیماری کرونا در سطح کشور، اعزام کلیه مشمولان استان خوزستان در شهریورماه ۱۴۰۰ در روز دوشنبه یکم شهریورماه در دو مکان استان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: مشمولان شهرستان‌های اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر و گتوند در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان اندیمشک راس ساعت ۶ صبح در تاریخ مقرر جهت اعزام حضور یابند.

سرهنگ موسوی‌تبار اضافه کرد: مکان دوم نیز در معاونت وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان واقع در اهواز ابتدای جاده اهواز – شوش، جنب موسسه راهگشا است و مشمولان مابقی شهرستان‌ها راس ساعت ۶ صبح روز یکم شهریور در این مکان جهت اعزام حاضر شوند.

وی افزود: مشمولانی که به مراکز آموزشی داخل استان خوزستان از جمله سپاه استانی، شهید باکری دزفول، شهید درویش اهواز، مرکز آموزش فرماندهی انتظامی استان خوزستان و پدافند امیدیه اختصاص یافته‌اند، باید ساعت ۷ صبح روز یکم شهریور مستقیماً خود را به پادگان مربوطه معرفی و از حضور در دو مکان فوق خودداری کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: جهت کنترل و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نسبت به معاینه و غربالگری مشمولان از طریق بهداری فرماندهی انتظامی استان خوزستان و دانشگاه‌های علوم پزشکی در محل تجمع، ضد عفونی و گندزدایی درون و بیرون اتوبوس‌ها، معاینه رانندگان و کمک رانندگان و رعایت فاصله اجتماعی در داخل اتوبوس‌ها (فاصله‌گذاری بین مشمولان داخل اتوبوس به طوری که در هر ردیف صندلی دو نفره یک نفر مشمول استقرار یابد)، اقدام خواهد شد.

وی گفت: برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح، واکسن مننژیت به میزان مورد نیاز در سراسر کشور توزیع شده است و ضروری است که مشمولان، برگه‌های واکسیناسیون را به همراه داشته باشند تا به مراکز آموزش نیروهای مسلح تحویل دهند.

سرهنگ موسوی‌تبار افزود: کلیه مشمولان  قبل از ورود به مراکز آموزش، بهداشت فردی از قبیل همراه داشتن ماسک، مواد ضدعفونی کننده دست‌ها، کوتاه کردن موی سر، گرفتن ناخن‌ها و.. را رعایت کرده و وسایل شخصی، بهداشتی، قاشق، چنگال، لیوان و.. را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان خوزستان در پایان از خانواده‌های مشمولان خواست که جهت حفظ سلامت خود و فرزندان‌شان بدرقه فرزندان و مشمولان خود را درب منزل انجام دهند و در محل اعزام حضور نداشته باشند چرا که سلامت مشمولان اولویت اصلی سازمان است.  

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=1845

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.