تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5
رییس هیئت بسکتبال خوزستان:

فدراسیون باید به دنبال جذب موافق و مخالف باشد

  • کد خبر : 11538
  • 22 خرداد 1401 - 12:48
فدراسیون باید به دنبال جذب موافق و مخالف باشد
امید جنوب- بسکتبال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های جهان محسوب می‌شود که در استان خوزستان نیز علاقمندان بسیاری دارد.استانی که ستارگان بزرگی همچون حامد حدادی را بسکتبال تحویل داده است،برای آگاهی با آخرین وضعیت این رشته مهیج ورزشی در استان با آقای مجتبی پیرعباسی رییس هیئت بسکتبال خوزستان همکلام شدم که در ادامه خواهید خواند.

بسکتبال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های جهان محسوب می‌شود که در استان خوزستان نیز علاقمندان بسیاری دارد.استانی که ستارگان بزرگی همچون حامد حدادی را بسکتبال تحویل داده است،برای آگاهی با آخرین وضعیت این رشته مهیج ورزشی در استان با آقای مجتبی پیرعباسی رییس هیئت بسکتبال خوزستان همکلام شدم که در ادامه خواهید خواند.
وضعیت بسکتبال خوزستان در حال حاضر به چه صورت است؟
آیا برای رده های پایه برنامه ریزی شده ؟
در شرایط فعلی در حال انجام مسابقات رده های پایه هستیم (مسابقات جوانان و نوجوانان استان بصورت لیگ) و بعد از انشا… رده های مینی و میکرو
همچنین برای رده های پایه اردوهای تیمهای منتخب را برنامه ریزی کردیم ، که از اوایل تیرماه بعد از امتحانات دانش آموزان انشاا… به اردوها فراخوانده خواهند شد وزیر نظر مربیان منتخب رده ها آقایان رضا آلبوفتیله و سعید شریفی کار خواهند کرد.
برای بانوان هم انشا… برنامه های جدیدی داریم که با تغییراتی که در حوزه بانوان انجام خواهد شد به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.
اما انشاءآ.. با تکمیل شدن مجموعه خوابگاهی هئیت و سالن آموزش تمرکز اصلی را بر آموزش و استعداد پروری قرار خواهیم داد.
آقای پیرعباسی از تیم لیگ برتری خانه بسکتبال چه خبر؟ ظاهرا” فدراسیون طی اطلاعیه ای از رفتن تیم به لیگ یک خبر داده بود؟

تیم خانه بسکتبال هم انشاءا… به زودی تمرینات خودش را برای حضور در لیگ برتر فصل پیش رو شروع خواهد کرد.
همونطوری که میدانید این تیم از جوانان و مستعدین استان تشکیل شده که هدف جوانگرایى و با نگاهی به آینده در جهت ایجاد انگیزه در بین جوانان استان تشکیل شده و امسال با تقویت بهتری که خواهد شد با رویکرد جدید برای کسب نتایج بهتر و درخشش بیشتر و بهتر جوانان مستعد و با لیاقت استان در لیگ برتر حضور خواهد داشت.
روند رو به رشد و صعودی تیم ما بر هیچ کارشناسی پوشیده نیست و از ابتدا هم برنامه و تصمیم ما میدان دادن به جوانان مستعد بومی خودمان بود تا برای آینده حرف برای گفتن داشته باشند ، و همینطور هم به لطف خدا و تلاش همه دوستان در مسیر موفقیت در حر کتیم ، هر چند سخت ، هر چند زمانبر ، اما به نظر من موفقیتی که یک شبه حاصل شود یا عاریه است و یا تصادفی!

پس تیم در لیگ برتر فصل پیشرو حضور خواهد داشت ؟
حتما انشاءا.. با همه قدرت و با رویکردی متفاوت.
دلیلی برای اینکه نباشد وجود ندارد ، تا همینجا هم چند تیم از حضور در لیگ سال آینده انصراف داده اند.

یعنی مشکلاتتون با فدراسیون حل شده ؟
توجه بفرمائید به اینکه با فدراسیون مشکلی نداریم ، اما شاید فدراسیون با ما مشکل داشته باشد ، دقت کنید رئیس فدراسیون هنوز در شرایط قبل از انتخابات مانده و هنوز داره عنوان میکند که بنده قبل از انتخابات فدراسیون تلفن ایشان را پاسخ ندادم، ضمن اینکه همین چند روز پیش در پاسخ به یکی از مسئولین استانی ما گفته تمایلی برای کار کردن با بنده ندارد ، قطعا احساس متقابلی است و بنده فقط تعدادی کار ناتمام دارم که برای تکمیل آنها فعلا مانده ام ،، ضمن اینکه به نظر من ایشان باید به دنبال جذب موافق و مخالف باشد ولی متاسفانه چیزی که در این ۴ ماه دیدیم سراسر دافعه بود. ایشان به عنوان بزرگتر و راس هرم بسکتبال کشور میبایست تصمیمات شایسته و بایسته تری اتخاذ کند.
بنده با ایشان مشکل شخصی ندارم ، مشکل من با طرز تفکر حاکم بر فدراسیون ایشان است.
فعلا به خیلی از مسائل قصد ورود کردن ندارم اما بعضی چیزها را نمیتوان دید و سکوت کرد ،
اینکه بازیکن نوجوان تیم ملی کشور را مجبور کنید تا موی سرش را با ماشین کوتاه کند. در این دوره و در این عصر پذیرفته است؟ آیا برای بالا بردن انگیزه و روحیه بازیکن نوجوان راه حلی بهتر و مناسبتر و زیباتر وجود نداشت.؟ حالا شاید بگویند که همه با رضایت اینکار را کردند ولی آیا بازیکن نوجوان که قرار است تصویرش به زودی از تلویزیون پخش شود و عکسهایش به یادگار برای آینده بماند با رضایت همچین کاری میکند؟؟
اینکه ۴ ماه از شروع فدراسیون گذشته و هنوز در خیلی از کمیته ها مسئولی وجود ندارد واینکه بعد از ۴ ماه هنوز فدراسیون دبیر ندارد چیز جالب و قشنگی نیست. تا همینجا هم ۱۰ درصد از زمان ۴ ساله این فدراسیون بدون دبیر و در سردرگمی گذشته. فرصتها به سرعت درگذرند.
اینکه بدون هماهنگی و اطلاع هئیت استان بازیکن به اردوهای ملی دعوت میشود واقعا زیبنده نیست هرچند برای بازیکنان مدعو آرزوی پیروزی و موفقیت میکنیم.
اینکه قبل از انتخابات از ارائه برنامه های عالی و بسیار پیشرفته سخن بگیم ولی بعد از انتخابات بعد از ۴ ماه هنوز خبری از هیچ برنامه ای نیست زیبا نیست.
اینکه روز اول با ظاهر و لباسی خاص در محافل حاضر بشیم ولی بعد از انتخابات با ظاهری متفاوت برای من پذیرفته نیست.
اینکه تصمیمات همه خلق الساعه و در جهت حذف گروهی خاص باشد زیبا نیست.
اینکه دوستانشان به هر دری بزنند تا رییس هیئت را برکنار کنند زیبا نیست. (شاید چراغ سبزی دیدند)

بله شاید مشکل ما باشیم که این طور عمل نکرده و نمیکنیم.
امیدوارم هر چه زودتر شاهد رفتارهاى بهتر و سنجیده تر و فضای سالم ترى در بسکتبال کشور باشیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=11538

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.