تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
7

عیادت رضا امینی شهردار اهواز از همکار بازنشسته و بستری در بیمارستان

  • کد خبر : 10700
  • 11 اردیبهشت 1401 - 11:38
عیادت رضا امینی شهردار اهواز از همکار بازنشسته و بستری در بیمارستان
امید جنوب - عصر امروز رضا امینی شهردار اهواز در آستانه عید سعید فطر از جواد بحری نیروی بازنشسته و بیمار شهرداری اهواز که مدتی است به دلیل کسالت در بیمارستان امیرالمومنین(ع) بستری است عیادت کرد.

بر پایه این گزارش با توجه به برگزاری جشن تکریم بازنشستگان ۱۴۰۰ شهرداری اهواز که مدتی پیش با حضور ۱۳۵ بازنشسته شهرداری و خانواده هایشان برگزار شد و عدم حضور آقای بحری به دلیل بستری‌شدن در بیمارستان، شهردار اهواز شخصاً به عیادت ایشان رفته و لوح تقدیر و هدیه بازنشستگی را تقدیم وی کرد.

شهردار اهواز در این دیدار ضمن بررسی وضعیت بیماری و جسمانی این همکار بازنشسته گفت: بازنشستگان شهرداری اهواز بعضاً در سنین بالایی هستند و به همین دلیل در معرض عارضه‌های قلبی و عروقی مغزی قرار دارند که ازین جهت باید بیشتر مراقب سلامتی خود باشند.

وی افزود: برحسب وظیفه انسانی برآن شدیم تا ضمن عیادت از همکارمان و از آنجایی که این عزیز، امکان حضور در جشن تکریم بازنشستگان را نداشتند، هدیه و لوح آقای بحری را شخصا تقدیم حضورشان کنیم.

گفتنی است در این دیدار علی شمس مدیر کل حوزه دفتر شهردار و سعید فردانی معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی، شهردار را همراهی کردند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10700

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.