تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
11
برپایی نمایشگاه "شهد شهادت" به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

عکس‌های عکاسان برجسته دفاع مقدس در شرکت توسعه نیشکر به نمایش درآمد

  • کد خبر : 3549
  • 04 مهر 1400 - 9:53
عکس‌های عکاسان برجسته دفاع مقدس در شرکت توسعه نیشکر به نمایش درآمد
امید جنوب - عکس‌های عکاسان برجسته دفاع مقدس از حماسه‌سازان خرمشهر و روزهای جنگ تحمیلی در سرسرای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به نمایش درآمد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی، نمایشگاه “شهد شهادت” با موضوع خرمشهر؛ طلیعه مقاومت، هم‌زمان با سالروز ایام شکوهمند هفته دفاع مقدس، در نکوداشت ایثارگری‌ها و مجاهدت‌های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی برپا شده است.

زنده یاد رسول ملاقلی پور، بهرام محمدی‌فرد، امیرعلی جوادیان، منوچهر قلمچی، بهرام محمدی فرد سعید صادقی، اسعد نقش‌بندی، شهید داریوش گودرزی کیا، جاویدالاثر کاظم اخوان و سعید صادقی از جمله عکاسانی هستند که آثارشان در در شرکت توسعه نیشکر به نمایش گذاشته شده است.

این افراد از جمله عکاسان نامدار و برجسته دوران دفاع مقدس هستند که در عکس‌های خود تلاش‌های مردم برای دفاع از ایران در منطقه خرمشهر را در مواجه با حمله عراق به تصویر کشیده‌اند.

در دوران هشت سال دفاع مقدس، بخش عمده ای از اراضی توسعه نیشکر در دو کشت و صنعت امیرکبیر و میرزا کوچک خان منطقه عملیاتی بود. عملیات بیت المقدس به عنوان بزرگترین عملیات نظامی ایران در طول دوران دفاع مقدس از این اراضی شروع و منجر به آزادسازی خرمشهر و پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر مربع از خاک میهن اسلامی شد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3549

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.