تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
5
شهردار اهواز :

عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر اهواز دائمی می‌شود

  • کد خبر : 10544
  • 09 اردیبهشت 1401 - 1:29
عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر اهواز دائمی می‌شود
امید جنوب - شهردار اهواز گفت: عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر به صورت گسترده در سطح شهر اهواز در حال اجرا است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این روند در سطح شهر اهواز دائمی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایمنا رضا امینی اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های اعضای شورای اسلامی شهر که از آغاز فعالیت در شهرداری به عنوان نیاز اساسی شهر اهواز پیگیر آن بودند، رسیدگی به وضعیت آسفالت معابر بوده است.

وی افزود: پس از طی فرایند قانونی و آغاز فعالیت سازمان عمران و فعال شدن عملیات‌های آسفالت، تلاش‌های زیادی صورت گرفت و همچنین مصوبات خوبی برای این امر در شورای اسلامی شهر انجام شد.

شهردار اهواز گفت: عملیات لکه‌گیری آسفالت معابر سطح شهر به صورت گسترده در حال اجرا است و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، این روند در سطح شهر اهواز دائمی خواهد بود.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم با اقدامات انجام شده، سطح معابر اصلی و فرعی شهر اهواز را ابتدا از طریق لکه‌گیری و سپس روکش آسفالت به موقعیتی برسانیم که رضایت‌مندی شهروندان در عبور و مرور شهری فراهم شود.

امینی در خصوص حضور در محلات از طریق طرح “هر هفته، یک افتتاح”، افزود: این طرح با حمایت و حضور اعضای شورای اسلامی شهر ادامه آغاز شده است، البته اساس مشارکت مردم و ورود به محلات اساس کار شورای اسلامی شهر و شهرداری است و هرجا که پای مردم در میان باشد، قطعاً سلامت و کیفیت بیشتری را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: هرجا که حقایق را به صورت مستقیم از ذی‌نفعان و مصرف‌کنندگان خدمت و ساکنان محلات دریافت کنیم، قطعاً برنامه‌ریزی دقیق‌تر خواهد بود، همان‌گونه که اصل حاکمیت نظام جمهوری اسلامی نیز بر پایه نظرات مردم است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10544

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.