تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
7
معاون فنی و عمرانی شهرداری:

عملیات اجرایی پروژه تقاطع شهید کجباف اهواز از سر گرفته شد

  • کد خبر : 5251
  • 24 آبان 1400 - 10:14
عملیات اجرایی پروژه تقاطع شهید کجباف اهواز از سر گرفته شد
امید جنوب - معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: با پیگیری‌های شهردار و شورای اسلامی شهر اهواز زمینه عملیات تکمیل هر چه سریع‌تر پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف فراهم شده است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شهرداری اهواز، عباس دغاغله اظهار کرد: پس از وقفه‌ای کوتاه به دلیل مشکلات پیش آمده عملیات اجرایی تولید و نصب قطعات پیش ساخته سگمنت و دیگر بخش‌های پروژه تقاطع غیر همسطح شهید کجباف از سر گرفته شد.

وی افزود: فعالیت این پروژه مجدداً از پنجشنبه بیستم آبان ماه با نصب دو قطعه سگمنت روی ستون ۲۱ محور L ۳۰۰ آغاز شد.

معاون فنی و عمرانی شهردار اهواز تصریح کرد: اجرا و تکمیل این محور سبب روان سازی ترافیک، کاهش زمان سفر، صرفه‌جویی در وقت و هزینه می‌شود و مسافران بدون معطلی از سمت میدان چهار اسب (تپه) به سمت میدان خلیج فارس تردد خواهند کرد.

دغاغله خاطرنشان کرد: امتداد محور شمال به جنوب بلوار سپهبد شهید سلیمانی نیز در حال بهسازی است که با هماهنگی‌هایی که با مدیران منطقه هفت و سازمان عمران شهرداری صورت گرفت در ابتدا باید عملیات نخاله برداری، خاکبرداری، پاکسازی، تکمیل جدول کاری اطراف میدان و همچنین اصلاح و تکمیل آسفالت امتداد مسیر بلوار شهید سلیمانی از سمت شمال به جنوب (از میدان فرودگاه به سمت میدان خلیج فارس) طی چند روز آینده تکمیل و آماده تردد وسایل نقلیه و عبور و مرور شهروندان شود و بدین ترتیب می‌توان عملیات احداث دیواره‌های رمپ محور L۳۰۰ و دیگر عملیات اجرایی را آغاز کرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=5251

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.