تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

عملیات اجرایی پارک بانوان صالح شهر گتوند آغاز شد

  • کد خبر : 3854
  • 14 مهر 1400 - 11:17
عملیات اجرایی پارک بانوان صالح شهر گتوند آغاز شد
امید جنوب - عملیات اجرایی احداث پارک اختصاصی بانوان صالح شهر گتوند آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، شهردار صالح شهر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران مساحت این پارک را ۱۳ هزار متر مربع عنوان کرد و افزود: پارک بانوان صالح شهر قرار است در مدت یک سال با اعتبارات استانی و منابع داخلی شهرداری احداث شود.

اردشیر رستمی گفت:فضای ورزشی، پیست دوچرخه سواری، اتاق شیرکودک، غرفه های حوزه اشتغال(صنایع دستی)،  فروشگاه و زمین بازی کودکان از جمله امکانات در نظر گرفته شده در طراحی این پارک می باشند.

بانوان شهرهای گتوند، صالح شهر، ترکالکی، جنت مکان و سماله تاکنون از داشتن پارک اختصاصی محروم بوده و خواستار تسریع در احداث پارک بانوان می باشند.

پس از پیگیری فراوان بانوان گتوند سال‌ها قبل قطعه زمینی به مساحت حدود ۲ هزار و ۴۰۰ مترمربع به احداث پارک بانوان در کمربندی غربی این شهر اختصاص یافت تا هرچه سریعتر پارکی در شان و جایگاه زنان ساخته شود اما با گذشت چند سال بلاتکلیفی و رها شدن، شهرداری گتوند این پارک را تکمیل و به پارک عمومی محله (ارغوان) تغییر نام داد.

پس از این تغییر نام و احداث نشدن پارک، اعتراض بانوان گتوندی برای محروم بودن از فضای اختصاصی ادامه یافت و تاکنون وعده‌های شهرداری گتوند برای احداث پارک بانوان به عنوان یکی از مطالبات این قشر از جامعه محقق نشده است.

صالح شهر در بخش مرکزی شهرستان گتوند واقع شده است.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=3854

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.