تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
8

عملیات اجرایی مرمت و بهسازی باقیمانده جاده روستاهای تمبی چم فراخ آغاز شد

  • کد خبر : 9393
  • 23 اسفند 1400 - 11:18
عملیات اجرایی مرمت و بهسازی باقیمانده جاده روستاهای تمبی چم فراخ آغاز شد
امید جنوب _ عملیات اجرایی مرمت و بهسازی باقیمانده جاده دسترسی و ارتباطی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ بخش گلگیر مسجدسلیمان به همت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و با اعتباری افزون بر 30 میلیارد ریال آغاز شد .

به گزارش امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، این پروژه به طول ۲۲۰۰ متر در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی و با نظارت مدیریت مهندسی و ساختمان از تاریخ هجدهم اسفند با ابلاغ شروع به کار به پیمانکار بخش خصوصی آغاز گردیده و پیش بینی می شود در مدت زمان ۳ ماه به اتمام برسد .

جاده دسترسی روستاهای منطقه تمبی چم فراخ به شهر مسجدسلیمان ۱۸۰۰۰متر طول دارد که پیش از این عملیات بهسازی و مرمت ۱۵۸۰۰ متر از این مسیر توسط مدیریت مهندسی و ساختمان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان انجام شده است .

با اجرای این پروژه که با مساعدت مدیران عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان جهت عمل به تعهدات و مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت تعریف و به مرحله اجرا رسیده، مشکلات عبور و مرور و دسترسی روستاهای چوب سرخ، چم فراخ، تمبی، پنبه کار، تلبمن، چهاربیشه و اکبر آباد بخش گلگیر مسجدسلیمان با جمعیتی حدود ۲۰۰۰ نفر، به مرکز شهرستان به طور کلی مرتفع می گردد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=9393

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.