تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
49
سفیر ارمنستان:

ظرفیت‌های خوزستان در توسعه روابط تجاری ایران و ارمنستان موثر است

  • کد خبر : 4257
  • 21 مهر 1400 - 10:27
ظرفیت‌های خوزستان در توسعه روابط تجاری ایران و ارمنستان موثر است
امید جنوب - سفیر ارمنستان در ایران با اشاره به سفر ۲ روزه خود به خوزستان گفت: ظرفیت های اقتصادی این استان استراتژیک در توسعه روابط تجاری جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان تاثیرگذار است.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، آرتاشس تومانیان شامگاه سه شنبه در بدو ورود به فرودگاه اهواز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگاران اظهارداشت: این سفر به دعوت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اهواز صورت گرفته است تا ظرفیت های اقتصادی استان خوزستان مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: بررسی این ظرفیت ها با هدف توسعه روابط تجاری بین ایران و ارمنستان خواهد بود تا سطح همکاری های اقتصادی بین ۲ کشور افزایش بیشتری داشته باشد.

سفیر ارمنستان در ایران با اشاره به اینکه شروع خوبی را از سوی مقامات استان خوزستان برای توسعه روابط شاهد هستیم گفت: به واسطه دعوت اتاق بازرگانی اهواز، استقبال گرمی از ما صورت گرفته است و امیدواریم در ادامه این سفر به دستاوردهای سازنده و اثرگذاری منجر شود.

تومانیان افزود:در این سفر بعد از نشست با فعالان اقتصادی، با استاندار خوزستان دیدار سازنده و راهبردی انجام خواهد شد.

وی بازدید از جاذبه های گردشگری، خطوط تولیدی صنعتی و کشاورزی استان خوزستان را از برنامه های خود در سفر به استان خوزستان عنوان کرد.

سفیر ارمنستان به تجربه خود از سفر به استان های ایران اشاره کرد و گفت: «ما در اهواز شاهد برخورد و استقبال گرمی بودیم و همه چیز از برخورد اول شروع می شود».

بازدید از برخی مجتمع های پرورش ماهی استان، کارخانجات نیشکر و دیدار با فعالان بخش خصوصی در محل اتاق بازرگانی اهواز بخشی از سفر ۲ روزه سفیر ارمنستان به استان خوزستان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4257

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.