تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6
استاندار:

طرح پوشش تلفن همراه با سرعت در روستاهای خوزستان اجرا شود

  • کد خبر : 6850
  • 05 دی 1400 - 9:57
طرح پوشش تلفن همراه با سرعت در روستاهای خوزستان اجرا شود
امید جنوب - استاندار خوزستان با بیان اینکه طرح فیبرنوری این استان تا پایان سال آینده تکمیل می‌شود گفت: پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه در تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار خوزستان باید تسریع شود.

به گزارش امید جنوب ، صادق خلیلیان شنبه شب در نشست رسیدگی به مشکلات شهرستان های مسجدسلیمان  اندیکا، لالی و هفتکل در استانداری خوزستان بر پوشش شبکه تلفن همراه در مناطق روستایی و شهری از جمله در شهرستان های مسجدسلیمان، اندیکا، لالی و هفتکل تاکید کرد.

وی اظهار داشت: در این بین پوشش نسل سوم و چهارم تلفن همراه در روستاهای ۲۰ خانوار خوزستان باید با جدیت تسریع و مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از این نشست به تسریع در اجرای طرح های آب و فاضلاب در شهرستان‌های مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل تاکید کرد و گفت: بررسی صورت گرفته نشان می دهد روند اجرای برخی از 

طرح ها ی آبرسانی و فاضلاب در این مناطق از ۱۰ روز پیش شتاب گرفته است.

خلیلیان از دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواست با هماهنگی و انسجام بیشتر روند اجرای پروژه‌های آب و فاضلاب در شهرستان‌های مذکور را با سرعت پیگیری کنند.

وی یادآور شد: پیش‌بینی می‌شود با تلاش‌ صورت گرفته امکان بهره‌برداری تعدادی از طرح‌های آب و فاضلاب در شهرستان های مسجدسلیمان ، اندیکا ، لالی و هفتکل تا دهه فجر امسال فراهم شود.

استاندار خوزستان همچنین به وضعیت جاده های ترانزیتی شهرهای مذکور اشاره کرد و گفت: طرح های راهسازی از چند جبهه‌ کاری در این شهرها از سوی پیمانکاران فعال هستند.

بر اساس این گزارش، تامین اعتبار مورد نیاز پروژه های عمرانی در شهرهای مسجدسلیمان، لالی، اندیکا و هفتکل از محل منابع مالی و ردیف های اعتباری سفر رئیس جمهور به خوزستان پیگیری می شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=6850

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.