تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7
شهردار اهواز خبر داد: 

طرح ده روزه ی پاکسازی معابر شهری برگزار می شود

  • کد خبر : 8799
  • 04 اسفند 1400 - 7:41
طرح ده روزه ی پاکسازی معابر شهری برگزار می شود
امید جنوب _ عصر امروز سومین جلسه ستاد استقبال از نوروز به ریاست امینی شهردار اهواز و با حضور معاونین و شهرداران مناطق هشتگانه در سالن جلسات شهرداری اهواز برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از اطلاع‌رسانی شهرداری اهواز، در این جلسه که با سرفصل رفع معضلات و چالش‌های شهری ، به منظور رفاه حال شهروندان و میهمانان نوروزی برگزار شد ، امینی به زیباسازی فضا و منظر شهری تاکید کرد و گفت: شهرداری همه ساله با اجرای اقداماتی از قبیل شست و شو ، رنگ‌آمیزی و نصب اِلمان‌های شهری ، اصلاح و رفع نواقص به استقبال بهار می رود و امسال هم نیز مشابه هر سال، مدیران مناطق باید این موضوع را در اولویت کاری مجموعه شهرداری اهواز قرار دهند.

وی افزود: شهرداری ها نسبت به لکه گیری آسفالت ، نظافت بوستان ها و معابر و کاشت گلهای فصلی و همچنین آبیاری فضای سبز، ترمیم و بازسازی سرویس های بهداشتی در سطح شهر، بازسازی و احیای نمازخانه ها، رنگ آمیزی جداول ، روشنایی فضای سبز در زیبایی هرچه بیشتر منظر شهری دقت نظر داشته باشند.

منتخب شورای شهر اهواز در ادامه ضمن تاکید بر نزدیک شدن به ایام نوروز و نقش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری ادامه داد: از آنجایی که مشارکت شهروندان ابزاری برای تقویت مدیریت شهری در جوامع توسعه یافته و همچنین شاخص‌های زندگی جوامع مختلف محسوب می‌شود، مشارکت شهروندان در اداره محلات و زندگی خود سبب ارتقاء حس تعلق و افزایش نشاط اجتماعی نیز خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به برنامه جمع آوری زباله ها و پاکسازی معابر و خیابان های سطح شهر اهواز نیز تصریح کرد: برآنیم تا با اجرای طرح ده روزه که با مشارکت و همراهی مردم و همچنین برخی از مدیران شهری و نهادهای دولتی در دستور کار این جلسه قرار گرفته با انتشار این پیام به جامعه بگوییم که همه با هم در قبال شهرمان مسئول هستیم .

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.