تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
6
رزمایش کمک مومنانه به مناسبت هفته بسیج کارگری برگزار شد؛

ضیافت مومنانه نیشکری‌ها در بهار همدلی

  • کد خبر : 10560
  • 09 اردیبهشت 1401 - 13:30
ضیافت مومنانه نیشکری‌ها در بهار همدلی
امید جنوب _ ضیافت مومنانه نیشکری‌ها در بهار همدلی برپا شد و در باران اردیبهشتی امروز چهارشنبه، عطر خوش مواسات و همدلی در رزمایش کمک‌های مومنانه صنعت نیشکر پراکنده شد.

 به گزارش امید جنوب، به نقل از روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این رزمایش هفتم اردیبهشت با حضور مسئولین به مناسبت هفته بسیج کارگری در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار و طی آن در اولین مرحله، ۷۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان غرب اهواز توزیع شد.

استمرار کمک به نیازمندان مناطق پیرامونی طرح‌های نیشکریمدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه رزمایش کمک‌های مومنانه، ضمن تاکید بر عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، از استمرار کمک به نیازمندان مناطق پیرامونی طرح‌های نیشکری خبر داد.به گفته دکتر عبدعلی ناصری، کمک به ایتام و نیازمندان و همچنین پیگیری مسائل بهداشتی و درمانی ساکنین مناطق محروم و روستاهای همجوار، بخشی از وظیفه شرکت توسعه نیشکر است.

این شرکت در عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در منطقه پیشگام است و در سال گذشته هم پزشکان موسسه‌ی«همیاران کوی شیرین» با حمایت این شرکت، از قلب پایتخت به دل محرومیت‌ها زدند و بساط رایگان طبابت را در کوی علوی اهواز گستردند و بیش از سه هزار بیمار نیازمند را معاینه و درمان کردند.جامعه کارگری و تولیدی در کنار اقشار آسیب‌پذیر استمدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز در این مراسم از پیگیری بسیج کارگری خوزستان و شرکت‌های تولیدی برای توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی خبر داد.

ارسلان غمگین افزود: جامعه کارگری، کارفرمایی و تولیدی خوزستان نشان داده‌اند که همواره در کنار نیازمندان و افراد بی‌بضاعت هستند و این همدلی و همراهی در زمان سیلاب هم اتفاق افتاده بود.وی از بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ولی‌عصر (عج) و حوزه مقاومت بسیج کارگری شهید رضوی در استمرار حمایت‌ها از اقشار آسیب‌پذیر قدردانی کرد.

ایجاد مواسات و همدلی برای کمک به نیازمندانمسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه ولی‌عصر (عج) خوزستان نیز در این مراسم، هدف از اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه را ایجاد مواسات، همدلی و همپوشانی برای کمک به نیازمندان جامعه عنوان کرد.

سرهنگ سید ابراهیم احمدی‌فرد افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری، بسیج کارگران و کارخانجات در مقاطع مختلف سال طرح‌های مختلفی برای حمایت از نیازمندان اجرا می‌کند.هفته بسیج کارگری از پنجم اردیبهشت ماه شروع و تا یازدهم ادامه دارد. در این هفته برنامه متعددی از سوی پایگاه‌های بسیج کارگران و کارخانجات و حوزه‌های مقاومت سراسر استان برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10560

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.