تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
2

ضرورت رفع مشکلات باغ فردوس در سال ۱۴۰۲ /تشکیل کارگروه ویژه استانداری و شهرداری برای موضوع باغ فردوس

  • کد خبر : 16492
  • 13 اردیبهشت 1402 - 22:41
ضرورت رفع مشکلات باغ فردوس در سال ۱۴۰۲ /تشکیل کارگروه ویژه استانداری و شهرداری برای موضوع باغ فردوس
امید جنوب - رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز گفت: تخصیص ردیف بودجه مخصوص برای بهسازی وضعیت زیرساخت آرامستان باغ فردوس و توجه ویژه استانداری و شهرداری به این موضوع، زمینه ساز بهبود و رونق وضعیت باغ فردوس در سال ۱۴۰۲ است.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر اهواز احمد سراج در چهلمین جلسه رسمی کمیسیون خدمات شهری این شورا اظهار کرد: دو موضوع بررسی آخرین وضعیت بهشت آباد و بررسی وضعیت باغ فردوس به عنوان جایگزین بهشت آباد از اهمیت بالایی برخوردار هستند که باید مورد توجه ویژه شهرداری قرار بگیرند.

وی با اشاره به نامناسب بودن مسیر دسترسی باغ فردوس ادامه داد: باغ فردوس حدود ۱۶۴ هکتار وسعت داشته و در ۱۰ کیلومتری جاده اهواز امیدیه قرار دارد که در سالیان قبل به دلیل وجود ظرفیت در بهشت آباد توجه کمتری به این آرامستان شد است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر اهواز ادامه داد: نزدیکی به مناطق نفتی، پست های برق و پتروشیمی که سبب ناهمواری مسیر شده است، نبود برق‌کشی و روشنایی مناسب و نداشتن آب خام، وضعیت نامناسب فضای سبز، امنیت و نبود حمل و نقل عمومی از جمله مواردی هستند که سبب شده است تمایلی به دفن اموات در باغ فروس ایجاد نشود.

سراج ضمن اشاره به پیش بینی ردیف بودجه خاص برای باغ فردوس در بودجه امسال، تصریح کرد: به منظور رسیدگی به ساماندهی وضعیت آرامستان باغ فردوس در استانداری خوزستان، کارگروهی با محوریت شهرداری اهواز دایر شده است که امیدواریم در این کارگروه نسبت به رفع مشکلات زیرساختی باغ فرودس برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=16492

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.