تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز:

ضرورت رعایت الگوی مصرف برق تا پایان هفته در اهواز

  • کد خبر : 13254
  • 23 مرداد 1401 - 19:04
ضرورت رعایت الگوی مصرف برق تا پایان هفته در اهواز
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز بر ضرورت رعایت حداکثری مدیریت مصرف برق تا پایان هفته تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایسنا ، عبدالحمید عباس شیاری، اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی امروز و روزهای آینده شاهد دماهای ۵۰درجه و یا بالاتر خواهیم بود و از این رو مشترکان باید با رعایت الگوی مصرف و صرفه جویی حداکثری، مانع از بروز حوادث روی شبکه برق شوند.

وی افزود: از مشترکان تقاضا می شود با رعایت الگوی مصرف و خاموش کردن لوازم غیرضروری و صرفه جویی حداکثری یاریگر صنعت برق طی روزهای پیش رو باشند.

شیاری بیان کرد: غالب حوادث روی شبکه برق در ساعت های پیک و یا اوج مصرف ( از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳) در کلانشهر اهواز رخ می دهد و در این ساعات توجه به الگوی مصرف بسیار ضروری است.

وی ادامه داد: طی بررسی های میدانی بعمل آمده حوادث ثبت شده بیشتر در مناطقی رخ می دهد که متاسفانه برخی مشترکان، بیش از الگوی تعیین شده، برق مصرف می کنند و عملا بی توجه به توصیه های کارشناسان برق باعث بروز حادثه روی شبکه برق می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: تاکید می شود در این روزهای سخت کاری، صنعت برق در راه رفاه و آسایش عمومی از هیچ اقدامی برای جلب رضایت شهروندان فروگذار نبوده و جا دارد شهروندان نیز با خاموش کردن حتی یک لامپ اضافی به عنوان نماد صرفه جویی ما را در وظیفه خدمت رسانی یاری کنند.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=13254

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.