تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
7
نماینده ولی فقیه در خوزستان

ضرورت مدیریت و توزیع عادلانه آب در خوزستان

  • کد خبر : 8854
  • 06 اسفند 1400 - 14:36
ضرورت مدیریت و توزیع عادلانه آب در خوزستان
امید جنوب- امام جمعه اهواز با انتقاد از سوءمدیریت‌ها در خوزستان، اولویت نخست مسئولان استانی را توزیع عادلانه آب و جلوگیری از هدرروی آب کشاورزی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب به نقل از ایرنا حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه اهواز در مصلای مهدیه این شهر با اشاره به مدیریت آب در این استان اظهار داشت: ما منابع آبی کم نداریم اما این سوءمدیریت است که خوزستان را بیچاره کرده است.

وی با اشاره به احتمال بروز مشکلاتی ناشی از کم آبی در تابستان آینده، افزود: اگر شبکه های آبرسانی مکانیزه باشد و کانال‌ها بتنی شود از هدرروی آب جلوگیری می‌شود، این در حالی است که به طور مثال در رودخانه کرخه آب زیادی هدر می‌رود و به پایین دست نمی‌رسد.

موسوی‌فرد تاکید کرد: امروز اولویت نخست مسئولان خوزستانی زمینه‌سازی برای توزیع عادلانه آب کشاورزی است و باید برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه انجام شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با تاکید بر قدرت بازدارندگی در کشور گفت: در خصوص هجمه روسیه به اوکراین، نماینده پارلمانی اوکراین می‌گوید که در سال ۹۴ میلادی این کشور دارای سومین زرادخانه بزرگ دنیا و پنج هزار بمب اتمی بوده که با تضمین آمریکا، انگلیس و روسیه آنها را از بین بردیم و اکنون با دست خالی در مقابل دشمنان خود قرار گرفتیم.

وی اضافه کرد: آنهایی که می‌گویند عصر موشک گذشته و عصر مذاکره است باید بدانند که قدرت بازدارندگی حرف اول را می‌زند.

موسوی‌فرد تصریح کرد: اگر می‌خواهید اشغال و تجزیه نشوید و توانایی خود را افزایش دهید باید قدرت بازدارندگی خود را بیشتر کنید.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=8854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.