تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
6

صعود کوهنوردان نفت و گاز گچساران به قلل مرتفع چهار استان در سال ۱۴۰۰

  • کد خبر : 10566
  • 09 اردیبهشت 1401 - 13:41
صعود کوهنوردان نفت و گاز گچساران به قلل مرتفع چهار استان در سال ۱۴۰۰
امید جنوب _ کوهنوردان توانمند شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به قلل مرتفع استانهای کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان، فارس و خوزستان صعود کردند.

به گزارش روابط عمومی، اسماعیل طاهری زاده سرپرست هیئت کوهنوردی کارکنان در گفتگو با خبرنگار این شرکت اظهار نمود: با وجود تمام محدودیت های ناشی از ویروس منحوس کرونا بیشتر مواقع ورزش همگانی انجام نمی گرفت اما با بهتر شدن شرایط منطقه، گروه کوهنوردی عمومی کارکنان نفت و گاز در طول سال، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی موفق شدند به قله های برف کرمو، پازن پیر، قاش مستان، لیزه شاه بهرام، تشگر بندرعباس و ارتفاعات دکل مخابراتی شیخ خواجه، کوه قلعه سفید نورآباد، کوه نارک، بدیل بهبهان و کوه دیل صعود کنند.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های این گروه می توان به مهار آتش سوزی جنگل‌های منطقه، دانه و درخت کاری،  پیمایش گچساران تا روستای خان احمد از مسیر کوهستانی، تنگ ملا قون، تنگ باشتک از مسیر آبریگون تا چهاربیشه و همچنین شرکت در همایش مناطق نفتخیز (گتوند/ شوشتر) اشاره کرد که همه این پیمایش ها با موفقیت به انجام رسید.

طاهری زاده تصریح کرد: تمرینات گروه برای آمادگی جسمانی دو روز در هفته از ساعت ۱۸ به مدت ۲ ساعت و میانگین ۴۵ نفر با کوهپیمایی در ارتفاعات و تپه های اطراف شهرستان در هر برنامه انجام می گردد.

سرپرست هیئت کوهنوردی کارکنان یادآور شد: با توجه به اهمیت و جایگاه توسعه و ترویج ورزش همگانی در بین تمامی اقشار جامعه انتظار می رود کارکنان نفت و گاز برای سلامتی و نشاط در زندگی توجه بیشتری به این ورزش داشته باشند.

طاهری زاده در پایان از حمایت مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره به ویژه ادارات امور ورزش، ترابری، روابط عمومی به خاطر همکاری با گروه کوهنوردی در صعود به قله ها و ارتفاعات در سال ۱۴۰۰ تشکر و قدردانی نمود.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=10566

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.