تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
10
میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی

شوراهای اسلامی کار ، صدای رسای کارگران هستند

  • کد خبر : 4295
  • 22 مهر 1400 - 15:03
شوراهای اسلامی کار ، صدای رسای کارگران هستند
امید جنوب - جلسه مدیر عامل تامین اجتماعی با اعضای شورای اسلامی کار استان خوزستان

به گزارش پایگاه خبری امید جنوب ، به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان خوزستان ؛ میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در اولین روز از سفر کاری خود به استان خوزستان پس از ملاقات با سید عبدالنبی موسوی فرد امام جمعه شهرستان اهواز با رئیس و اعضاء شورای اسلامی کار استان خوزستان دیدار کرد . در این جلسه هوشنگ درویشی رئیس هیات مدیره شورای اسلامی کار ضمن تبریک انتصاب میرهاشم موسوی مدیر عامل تامین اجتماعی به ارائه گزارشی در خصوص مشکلات کارگران پرداخت . هوشنگ درویشی گفت : مشکل عمده کارگران عدم پرداخت به موقع حقوق ماهیانه توسط پیمانکاران ، عدم تناسب حقوق دریافتی با فعالیت انجام شده توسط کارگران ،  عدم پرداخت به موقع و یا پرداخت نامتوالی حق بیمه توسط پیمانکاران و نحوه بازنشستگی کارگران مشاغل سخت و زیان آور دانست . درویشی در انتها از زحمات سید محمد مرعشی مدیر کل تامین اجتماعی استان خوزستان در خصوص همکاری ایشان و کارکنان شعب تامین اجتماعی استان خوزستان در حل مسائل و مشکلات مربوط به کارگران تشکر کرد .
سپس نمایندگان شورای اسلامی کار شهرستان ها مسائل و مشکلات موجود کارگران شاغل در شهرستان ها را به اطلاع مدیرعامل رسانند .
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی پس از شنیدن مسائل و مشکلات رئیس و اعضا شورای اسلامی کار خوزستان گفت : تشکیل این چنین جلساتی باعث می شود که صدای کارگران را از نزدیک بشنویم زیرا شورای اسلامی کارگر یعنی صدای رسای کارگران .به امید خدا آمده ایم تا مسائل و مشکلات کارگران را از نزدیک بشنویم زیرا کارگران ارزش ملی هستند و چرخه اقتصاد کشور با تلاش کارگران است  که به گردش در می آید.  وظیفه سازمان تامین اجتماعی این است که از ارزش ملی کشور حمایت کند . پس از این جلسه سعید شاهی نژاد رییس شورای کارگری زاگرس پس از پایان جلسه در مصاحبه با گزارشگر روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی گفت :
رییس شورای کارگری زاگرس گفت: مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برای رفع مشکلات بیمه‌ای کارگران خطوط نگهداری ریلی کل کشور بویژه کارگران استان خوزستان قول مساعد داده است .
سعید شاهی نژاد گفت: با توجه به سفر مدیرعامل جدید سازمان تأمین اجتماعی به استان خوزستان جلسه‌ای با ایشان داشتیم و مشکلات کارگران نگهداری خطوط ریلی را به طور کامل توضیح دادیم و دکتر میرهاشم موسوی برای رفع مشکلات قول مساعد داد که لیست بیمه کارگران توسط سازمان تأمین اجتماعی دریافت شود.
وی افزود: دکتر موسوی همچنین قول داد که برای رفع مشکلات کارگران نگهداری خطوط ریلی با مدیرعامل راه‌آهن نیز مسائل ما را پیگیری کند و از توجه ویژه ایشان به مسائل کارگران خطوط ریلی تشکر می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://omidjonob.ir/?p=4295

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.